تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : روش‌های استعلام اصالت فرآورده‌های سلامت اعلام شد


روش‌های استعلام اصالت فرآورده‌های سلامت اعلام شد


زندگی > سلامت – همشهری آنلاین:
سازمان غذا و دارو، روش‌های استعلام اصالت فرآورده‌های سلامت را اعلام کرد.

به گزارش همشهری آنلاین به گفته سازمان غذا و دارو، مدیر کل آمار و فناوری اطلاعات سازمان غذا و دارو، در مورد کنترل اصالت فرآورده‌های سلامت محور( دارو، مکمل های غذایی، تجهیزات و ملزومات پزشکی، فرآورده‌های غذایی و آرایشی و بهداشتی ) و نحوه استعلام این فرآورده‌ها توضیحاتی را ارائه کرد.

مونا جابری دوست افزود: بر اساس دستورالعمل سازمان غذا و دارو و با توجه به ابعاد بسیار پرمخاطره و گستره جانبی، مالی، اقتصادی، امنیتی و غیره، تجارت اقلام تقلبی به ویژه در حوزه فرآورده‌های سلامت محور ( دارو، مکمل‌های غذایی، تجهیزات و ملزومات پزشکی، فرآورده‌های غذایی و آرایشی و بهداشتی ) طرح کنترل اصالت و رهگیری و ردیابی (TTAC ) فرآورده‌های سلامت، به عنوان کارآمدترین ابزار ممکن به منظور پاسخگویی موثر به نیازهای متعدد و دررأس آن‌ها مبارزه با این تجارت مجرمانه و ایجاد قابلیت استعلام مصرف‌کنندگان نسبت به اصالت فرآورده‌های در اختیار آن‌ها از طریق چندین روش قابل استفاده می‌باشد که اصالت ۱۶ رقمی از طریق یکی از سامانه‌های کنترل اصالت چک می‌شود.

وی گفت: راه‌های استعلام فرآورده‌های سلامت محور، ” برچسب کنترل اصالت و رهگیری و ردیابی فرآورده‌های سلامت (TTAC) ” از طریق چند روش زیر امکان پذیر است:

 جابری دوست ادامه داد: برای کنترل اصالت فرآورده‌های خود، پس از کنترل برچسب از لحاظ مخدوش بودن و پاره نبودن آن، لطفا به دقت قسمت قابل خراشیدن روی برچسب را بخراشید( توسط ناخن، لبه سکه و …) تا اعداد کد اصالت (۱۶ رقمی) که زیر بچسب قرار دارد نمایان شود. کد اصالت (۱۶ رقمی ) از طریق تلفن، پیام کوتاه، (sms) سایت و نرم افزار موبایل قابل بررسی می‌باشد.

کنترل اصالت فرآورده از طریق پیام کوتاه

کد اصالت مربوطه را با تلفن همراه و توسط پیام کوتاه (sms) به شماره ۲۰۰۰۸۸۲۲ ارسال کنید ، پس از چند لحظه پیام مربوط به آن کد به تلفن همراه شما ارسال می‌شود.( در صورتی‌که حداکثر ظرف ۱۰ دقیقه پیامی دریافت ننمودید کد اصالت مربوط را مجددا ارسال نمایی.) پس از ارسال کد اصالت توسط تلفن همراه(sms) با توجه به وضعیت کد وارد شده یکی از پیام‌های ذکر شده برای همان تلفن همراه ارسال خواهد شد.

کنترل اصالت فرآورده سلامت محور از طریق سایت

  برای کنترل اصالت فرآورده خود توسط سایت به آدرس TTAC.IR مراجعه کنید.

روی لینک استعلام کد رهگیری کلیک کنید.

کد اصالت ۱۶ رقمی یا UID مورد نظر را به طور کامل و با دقت وارد کنید.

پیام مربوط به کنترل اصالت فرآورده قابل رویت است.

کنترل اصالت فرآورده از طریق نرم افزار موبایل

با استفاده از این برنامه می‌توانید به اصالت فرآورده و کاتولوگ الکترونیکی دارو، تجهیزات و ملزومات پزشکی- دارویی، فرآورده‌های طبیعی، گیاهی و سنتی، مکمل‌های غذایی- دارویی، محصولات آرایشی و بهداشتی، فرآورده‌های غذایی و سایر فرآورده‌های سلامت محور دسترسی پیدا کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : روش‌های استعلام اصالت فرآورده‌های سلامت اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..