تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«نیکی هیلی» نماینده آمریکا در سازمان ملل شد

کد خبر: ۴۶۸۰۲۲

۲۴۶  بازدید

اعضای سنای آمریکا با انتصاب «نیکی هیلی» به عنوان نماینده جدید این کشور در سازمان ملل موافقت کردند.

خبرگزاری فارس: سنای آمریکا عصر سه‌شنبه (بامداد چهارشنبه به وقت تهران) صلاحیت «نیکی هیلی» را برای نمایندگی این کشور در سازمان ملل تائید کرد.

هیلی هندی‌الاصل که تاکنون فرماندار کارولینای جنوبی بوده، فارغ‌التحصیل رشته حسابداری است و تجربه‌ای در زمینه دیپلماتیک ندارد.

وی در طول رقابت‌های انتخاباتی، از منتقدان ترامپ به شمار می‌رفت و در مقابل ترامپ هم یک بار او را مایه شرم ایالات کارولینای جنوبی خوانده بود.

«نیکی هیلی» نماینده آمریکا در سازمان ملل شد

با این وجود، هیلی در جلسه بررسی صلاحیتش در کمیته روابط خارجی سنا، ابراز امیدواری کرد که دیدگاه‌های رئیس‌جمهور جدید آمریکا به مرور اصلاح شود.

وی در ارتباط با ایران هم مانند اغلب دیگر اعضای کابینه ترامپ دیدگاه تندی دارد. هیلی از جمله فرماندارانی است که تحریم‌های یکجانبه‌ای در ایالت متبوعش علیه ایران وضع کرده است.

او در جلسه بررسی صلاحیت، از توافق هسته‌ای با ایران انتقاد کرد، اما خواستار لغو آن نشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««نیکی هیلی» نماینده آمریکا در سازمان ملل شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..