تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اواخر بهمن‌؛ برگزاری همایش انتخاباتی حزب اسلامی کار

حسین نیشابوری سخنگوی حزب اسلامی کار در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، درباره برنامه‌های حزب متبوعش در انتخابات 96، گفت: استراتژی‌های انتخاباتی حزب تدوین و در شورای مرکزی به تصویب رسیده و اولین جلسه ستاد انتخابات حزب نیز براساس این استراتژی‌ها برگزار شد.

نیشابوری با بیان اینکه تدوین آئین‌نامه ستاد را به دفتر سیاسی محول کردیم، گفت: بعد از تصویب آئین‌نامه، از بین افرادی که تمایل به پذیرفتن مسئولیت ستاد دارند یک نفر انتخاب می‌شود.

سخنگوی حزب اسلامی کار درباره جزئیات استراتژی انتخاباتی حزب متبوعش، گفت: در انتخابات ریاست‌جمهوری در وهله اول اجماع کامل حول شورای سیاست‌گذاری و در وهله بعد اجماع میان گروه‌های همفکر و یا گزینه مشترک با خانه کارگر و در نهایت معرفی گزینه مستقل حزب را در دستور کار داریم.

وی افزود: برای انتخابات شوراها نیز قسمتی از استراتژی‌های ما با ریاست‌جمهوری هم‌پوشانی دارد و شرایط مختلف برای ورود به صورت مستقل یا جبهه‌ای در نظر گرفته شده است.

نیشابوری خاطرنشان کرد: مسئولان دفاتر استانی حزب اسلامی کار اواخر بهمن‌ماه به تهران دعوت می‌شوند و استراتژی‌ها و راهبردهای حزب در این همایش به استان‌ها ارائه می‌شود و گزارش میدانی از وضعیت استان‌ها را نیز دریافت می‌کنیم تا بتوانیم نسبت به دوره‌های قبل موفق‌تر در انتخابات وارد شویم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اواخر بهمن‌؛ برگزاری همایش انتخاباتی حزب اسلامی کار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..