تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش ۷۰۰ میلیاردی بودجه تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش

سرویس جامعه پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک؛ بخش مهمترین عناوین اجتماعی:

ورزش دانش آموزی کردستان
بودجه معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از دو محل با افزایش حدود ۷ هزار میلیارد ریال در بودجه سنواتی سال۱۳۹۶ روبرو خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بی‌باک، با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت در احکام برنامه ششم توسعه، وزارت آموزش و پرورش در ۲۷صدم درصد از رقم مالیات بر ارزش افزوده سهیم شد.

بر اساس این مصوبه ورزش دانش‌آموزی به همراه ورزش معلولین و جانبازان، ورزش روستایی و عشایری و نیز ورزش بانوان در این مبلغ سهیم گردیده که رقم اختصاصی مربوط به ورزش دانش‌آموزی به صورت تقریبی رقمی در حدود ۴ هزار میلیارد ریال از بودجه سنواتی سال۹۶ خواهد بود.

اما در همین راستا و در احکام برنامه ششم توسعه، در عوارض هر نخ سیگار داخلی و خارجی نیز مصوب شد که بر اساس درصدهای اختصاص یافته در بودجه سنواتی سال۹۶، وزارت آموزش و پرورش در حوزه پیشگیری از مصرف دخانیات و توسعه ورزش از محل عوارض سیگار بهره ببرد که رقمی در حدود ۳ هزار میلیارد ریالی خواهد بود.

برای اولین بار است که معاونت تربیت‌بدنی و سلامت با چنین افزایش بودجه سنوات قابل ملاحظه‌ای روبرو می‌شود.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش ۷۰۰ میلیاردی بودجه تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..