تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حیله جدید داعش برای تقویت روحیه درهم‌شکسته تروریست‌ها در موصل

سرویس بین الملل پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک؛ بخش مهمترین عناوین:

داعش
گروه تروریستی داعش برای از بین بردن هراس عناصر محلی خود در محور غربی شهر «موصل» عراق، به حیله‌ جدیدی متوسل شد.

به گزارش بی‌باک به نقل از شبکه خبری العالم، یک منبع محلی در استان نینوا خبر داد که داعش اخیراً در برابر دیدگانِ عناصر بومی خود در غرب موصل، گذرنامه ده ها تن از عناصر خارجی‌اش اعم از اعراب و بیگانگان دیگر کشورها را آتش زد.

بر اساس این گزارش، وی افزود: این اقدام پس از آن صورت گرفت که حرف و حدیث هایی درباره احتمال ایجاد راه حلی برای انتقال عناصر خارجی داعش به شهر رقه در سوریه، مطرح شد.

این منبع که نخواست نامش فاش شود، گفت: این اقدامِ نمادینِ داعش، نتوانست از ترس عناصر این گروه تروریستی در غرب موصل بکاهد، زیرا مشخص شد گذرنامه هایی که آتش زده شد، مربوط به عناصری از داعش بودند که در درگیری های شرق موصل، کشته شدند.

وی افزود: عناصر داعش در غرب موصل بر این باورند که این گروه تروریستی، آن ها را به جنگ با نیروهای عراقی می فرستد تا طعمه مرگ شوند؛ در عوض، عناصر عرب و بیگانه داعش، از غرب موصل به مناطق امن منتقل می شوند.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حیله جدید داعش برای تقویت روحیه درهم‌شکسته تروریست‌ها در موصل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..