تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین واکنش‌های بین‌المللی به اکران انیمیشن نبرد خلیج فارس

سایت سی.ان.ان عربی در مطلبی پیرامون انیمیشن نبرد خلیج فارس نوشت که این اثر تحول نوین رسانه ای در چارچوب نمایش قدرت نظامی ایران در خلیج فارس است.

پس از اعلام خبر اکران انیمیشن «نبرد خلیج فارس» در پایان بهمن ماه امسال، خبرگزاری CNN  عربی به این موضوع واکنش نشان داد.

در متن این خبر آمده است : «تحول نوین رسانه ای در چارچوب نمایش قدرت نظامی ایران در خلیج فارس. این فیلم به کارگردانی فرهاد عظیما است که قدرت بالستیکی ایران در رویارویی نظامی با ناوهای آمریکایی را به تصویر میکشد.  ایران در سال های  اخیر تبلیغ رسانه ایی ویژه ای برای این انمیشن ها کرده که در چند فیلم دیگر نیز عربستان مورد هدف قرار میگیرد و در آن اماکن تاریخی و مقدس آن را از بین میبرد.

انیمیشن نبرد خلیج فارس از اواخر بهمن  اکران خود را در مشهد مقدس توسط شرکت پخش حوزه هنری شروع خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین واکنش‌های بین‌المللی به اکران انیمیشن نبرد خلیج فارس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..