تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک بانوی فارسی معاون فرماندار فسا شد

به گزارش دریافتی شامگاه سه شنبه ایرنا از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، سیدمحمدعلی افشانی در این حکم خطاب به این بانوی فارسی افزود: امید است با اتکال به خداوند متعال در چهارچوب وظایف مصوب و در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی موفق باشید.
استاندار فارس در حکم دیگری 'روح الله بامداد' را به سمت بخشدار بیرم لارستان منصوب کرد.
در این حکم آمده است: بنا به تفویض اختیار وزیر کشور و با توجه به پیشنهاد فرماندار شهرستان لارستان، به سمت بخشدار بیرم منصوب می شوید.
شهرستان فسا در فاصله 130کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع است.
شهرستان لارستان نیز به مرکزیت لار در فاصله 378 کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.
6122/ 2027
دریافت کننده:‌سارنگ عبدالهی ** انتشاردهنده:‌سیداحمد نجفی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک بانوی فارسی معاون فرماندار فسا شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..