تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استوری لایو اینستاگرام از هفته آینده برای کاربران سراسر دنیا عرضه می شود

استوری لایو اینستاگرام، که در حال حاضر تنها برای کاربران آمریکایی در دسترس است، به‌صورت جهانی از هفته‌ی آینده عرضه می‌شود.

استوری لایو اینستاگرام از هفته‌ی آینده برای کاربران در سراسر دنیا عرضه خواهد شد.

این ویژگی که اجازه می‌دهد ویدیویی زنده از خود به اشتراک بگذارید، در ماه دسامبر برای کاربران در آمریکا عرضه شده بود. برای شروع یک ویدیوی لایو، کافی بود صفحه را به سمت راست بکشید تا بخش استوری باز شود و یک سوایپ دیگر به سمت راست، شما را به بخش لایو می‌برد. یک ویدیو می‌تواند تا یک ساعت به طول بیانجامد. در پست وبلاگی خود، اینستاگرام اعلام کرد که کاربران در سرتاسر دنیا با نسخه‌ی 10.0 به بالا می‌توانند این ویژگی را دریافت کنند.

در هفته‌های پیش اینستاگرام اعلام کرد بخش استوریز ۱۵۰ میلیون کاربر دارد، اما تعداد کاربران فعال را اعلام نکرد. همچنین این شرکت اعلام کرد در بین استوری‌ها نیز به‌زودی شاهد پخش تبلیغات خواهیم بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استوری لایو اینستاگرام از هفته آینده برای کاربران سراسر دنیا عرضه می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..