تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتفاقی دیده‌نشده در رختکن استقلال

علیرضا منصوریان به خاطر اتفاقاتی که از شب گذشته رسانه ای شد بسیار عصبانی و ناراحت است. هر چند منصوریان بابت ممنوع شدن تیمش از فعالیت های نقل و انتقالاتی در پنجره زمستانی بسیار ناراحت است و حضور چپاروف و تیموریان در استقلال در هاله ای از ابهام قرار گرفته اما امروز در جریان تمرین سعی کرد ناراحتی خود را مقابل هواداران و بازیکنان به نمایش نگذارد.

سرمربی استقلال در تمرین امروز همان لبخند همیشگی را بر لب داشت و با بازیکنان نیز هر از گاهی شوخی می کرد و خود را با روحیه نشان می داد. در جریان تمرین نشانه ای از عصبانیت در صورت منصوریان مشخص نبود و به قول معروف لبخند "ژکوند" همیشگی اش را حفظ کرده بود اما این فقط یک روی سکه بود و منصوریان آن روی سکه را در رختکن مربیان نشان داد. منصوریان با آرامش وارد زمین شد و استقلال را تمرین داد و با آرامش به رختکن رفت اما سرمربی آبی ها در کمپ حجازی مانند یک بمب ساعتی بود که پس از ورود به رختکن منفجر شد.

منصوریان با عصبانیت هر چه تمام تر لباس های خود را عوض کرد و لگد محکمی به میز اتاق مربیان زد. آنهایی که اطراف رختکن مربیان استقلال در کمپ حجازی بودند، صدای فریادهای پیاپی او را می شنیدند که بابت حکم فیفا بسیار عصبانی بود. صدای منصوریان و آنچه در رختکن استقلال می گذشت به اندازه ای واضح بود که اطرافیان حاضر در کمپ شنیدند او از مسئولان فصل گذشته و حال حاضر استقلال که در جریان قرارداد عادل شیحی بودند به شدت گلایه کرد. او از مسئولانی که در زمان امضای قرارداد شیحی حضور داشتند و حالا نیز در باشگاه مسئولیت دارند و همینطور کمیته حقوقی باشگاه به شدت گلایه کرد که چرا اجازه دادند این بحران به اینجا برسد و چرا گره ای که می شد با دست باز کرد حالا باید به زور با دندان باز بشود؟ منصوریان در پایان این تمرین به اندازه ای عصبانی بود که حاضران در کمپ و افرادی که همیشه به محل تمرین رفت و آمد دارند، از رفتارهای او متعجب شده بودند.

سرمربی استقلال با همان لبخند معروف از رختکن مربیان خارج و به سمت منزل راهی شد و انگار نه انگار که تا لحظاتی قبل فریاد های او همراه با عصبانیت جو کمپ را تحت تاثیر قرارداده بود.

ورزش سه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتفاقی دیده‌نشده در رختکن استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..