تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




به هیچ عنوان قرارداد این بازیکن استقلال فسخ نخواهد شد

علیرضا احمدی درباره وضعیت پیوستن سرور جپاروف به استقلال با توجه به منع باشگاه از عقد قرارداد زمستانی اظهار داشت: ما با باشگاه استقلال و علیرضا منصوریان صحبت کردیم و آنها گفتند که به قراردادشان با سرور جپاروف پایبند هستند و به هیچ عنوان این قرارداد کنسل و منتفی نخواهد شد.

وی افزود: وکیل باشگاه استقلال به دنبال حل این ماجراست و انشاالله این قضیه  حل خواهد شد ولی اگر احیانا این اتفاق رخ نداد و مشکل حل نشد جپاروف باز هم استقلال را ترک نمی کند و در کنار تیم به تمرین کردن می پردازد تا در فصل آینده برای آبی پوشان به میدان برود. 

مدیر برنامه های جپاروف اذعان داشت: جپاروف هم به قراردادش پایبند است امیدوارم که تا پایان مهلت نقل و انتقالات مشکل استقلال حل شود. در هر حال حاضر جپاروف یک بازیکن آزاد است اما دوست دارد که در استقلال باقی بماند. مشخص نیست مشکل چه زمانی حل می شود. علیرضا منصوریان هم در صحبتی که با من داشت گفت انشاالله این مشکل حل می شود و اگر هم نشد سرور مال ماست. 

احمدی در پایان گفت: جپاروف دوست دارد در استقلال بماند و هواداران نگران نباشند امیدوارم که مشکل او هرچه سریع تر حل شود تا بتواند به تیم  کمک کند.

کاپ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «به هیچ عنوان قرارداد این بازیکن استقلال فسخ نخواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..