تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




1000 یاور مربی سازمان دانش آموزی سمنان افسران امید و نشاط می‌شوند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، محمدرضا عامریان عصر امروز در نشست ماهانه مرکز مطالعات و پژوهش‌های سازمان دانش آموزی استان سمنان اظهار داشت: طرح افسران امید و نشاط به صورت پایلوت ملی در مدارس سراسر استان سمنان اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه طرح افسران امید و نشاط در راستای دانش آموز باوری و دانش آموز یاوری در مدارس استان سمنان اجرایی خواهد شد بیان کرد: در اجرای این طرح از ظرفیت دانش آموزان تشکیلاتی سازمان دانش آموزی استان سمنان بهره‌گیری می‌شود.

رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان اضافه کرد: طرح ملی افسران امید و نشاط به منظور نشاط افزایی در میان دانش آموزان و نیز کاهش آسیب‌های اجتماعی با رویکردهای ایجابی با استفاده از ظرفیت خود دانش آموزان در استان سمنان اجرایی خواهد شد.

عامریان در تشریح نحوه اجرای این طرح عنوان کرد: در اجرای این طرح یاورمربیان پیشتاز و فرزانه سازمان دانش آموزی استان سمنان به عنوان افسران امید و نشاط 200 ساعت آموزش مهارت‌های زندگی و آشنایی با آسیب‌های اجتماعی و نیز فریادهای شادی و مربی‌گری می‌بینند و آن را در مدارس خود پیاده خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز افزایش شور و نشاط در جامعه سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد شد بیان کرد: اجرای این طرح با همین هدف در مدارس استان سمنان هدف‌گذاری شده است.

به گفته رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان، طرح لی افسران امید و نشاط در مدارس استان سمنان با نظر مساعد و مناسب معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش و نیز قائم‌مقام وی در سازمان دانش آموزی کشور مواجه شده و در صورت موفقیت آمیز بودن اجرای آن در استان سمنان، سال آینده در سراسر کشور به اجرا در خواهد آمد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «1000 یاور مربی سازمان دانش آموزی سمنان افسران امید و نشاط می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..