تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گروه تروریستی الشباب مسئولیت انفجار در سومالی را برعهده گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، گروه تروریستی «الشباب» مسئولیت انفجار بمب کنارجاده ای امروز که به کشته و زخمی شدن ۹ نظامی سومالیائی منجر شد را برعهده گرفت.

سخنگوی عملیات های نظامی این گروه تروریستی در این باره به رویترز اعلام کرد: ما شب گذشته این بمب را کارگذاشته بودیم و اکنون می دانیم که دست کم ۷ نظامی را کشته ایم.

لازم به ذکر است، انفجار بمب کنارجاده ای بیرون از یک پایگاه نظامی متعلق به ارتش سومالی در نزدیکی شهر «موگادیشو» پایتخت این کشور، دست کم ۴ کشته و ۵ زخمی برجای گذاشت.

یک مقام مسئول نظامی ضمن تأئید این خبر به خبرگزاری رویترز اعلام کرده بود که با توجه به وخاومت اوضاع برخی از این نظامیان، احتمال افزایش تعداد کشته شدگان این حادثه نیز وجود دارد.

گروه تروریستی «الشباب» در سومالی قریب به ۶ سال است برای براندازی دولت سومالی تلاش می کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گروه تروریستی الشباب مسئولیت انفجار در سومالی را برعهده گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..