تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ در سه ماهه چهارم موفق به فروش 90 میلیون اسمارت فون شد

سامسونگ در سه ماهه چهارم موفق به فروش 90 میلیون اسمارت فون شد

همانطور که در تک شات خواندید، سامسونگ امروز گزارش مالی خود برای سه ماهه مالی اکتبر – دسامبر 2016 را اعلام کرد و با ثبت سومین سه ماهه مالی پرسود عملکرد خوبی را برای خود ثبت کرد. سامسونگ در این سه ماهه موفق به کسب 8 میلیارد دلار سود شد. اگر ضرر مالی 2.5 میلیارد دلاری نوت 7 در این سه ماهه متوجه سامسونگ نشده بود، این فصل می توانست علیرغم گرفتاری های سیاسی که سامسونگ درگیر آن است، بهترین گزارش مالی سامسونگ را از آن خود کند.


بیش از نیمی از سود به دست آمده در این مدت به تجارت نیمه رسانا های این کمپانی مربوط می شود، در حالیکه بخش موبایل سامسونگ فقط دو میلیارد دلار سود به همراه داشت. این سود از فروش 90 میلیون اسمارت فون و 8 میلیون تبلت با میانگین قیمت فروش حدود 180 دلار حاصل شده که متوسط سود حاصله از فروش هر محصول 24 دلار بوده است.

این بدان معنی است که سود سامسونگ از فروش گوشی های هوشمند به مراتب از سود اپل در این حوزه بیشتر بوده است که البته با فروش میلیون ها قطعه گوشی از سری J و سایر مدل های پایین رده خیلی هم دور از انتظار نبوده است. با توجه به اینکه سامسونگ در سه ماهه سوم فروش 72 میلیون گوشی را به ثبت رسانده بود، دلیل این افزایش فروش چه می تواند باشد؟ رشد فروش اسمارت فون های این کمپانی مدیون رشد فزاینده تقاضا برای گلکسی اس 7 و اس 7 اج و همچنین افزایش سودآوری بخش میان و پایین رده بوده است.


بنابراین جایگزینی نوت 7 های معیوب با گلکسی اس 7 و اس 7 اج و همینطور ارایه نسخه آبی رنگ این گوشی ها خیلی هم بی ثمر نبوده است.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ در سه ماهه چهارم موفق به فروش 90 میلیون اسمارت فون شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..