تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابراز همدردی حامد حدادی با شهدای پلاسکو

کد خبر: ۴۶۷۹۲۸

۴۰۰  بازدید

ستاره بسکتبال ایران با بستن روبان مشکی به لباسش در دیدار امشب سیچوان در لیگ چین با سانحه‌دیدگان ساختمان پلاسکو ابراز همدردی کرد.

خبرگزاری ایسنا: تیم بسکتبال سیچوان چین در ادامه رقابت‌هایش در لیگ این کشور امشب به مصاف فوجیان رفت و با نتیجه ۱۱۵ بر ۱۱۱ به برتری رسید. حامد حدادی در این مسابقه با یک روبان مشکی روی لباسش وارد زمین شد تا با شهدای ساختمان پلاسکو و خانواده‌های داغدار این سانحه ابراز همدردی کند. او در صفحه اجتماعی‌اش نیز نوشته که به دلیل شرایط حرفه‌ای کارش نمی‌توانست در کنار داغداران باشد اما او نیز داغدار این سانحه تلخ است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابراز همدردی حامد حدادی با شهدای پلاسکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..