تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری مراسم معارفه رئیس اداره فن آوری اطلاعات در بانک قرض الحسنه مهر ایران

اصغر انصاری جعفری طی آیینی با حضور غفاری عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران به صورت رسمی به عنوان رئیس اداره فن آوری اطلاعات معرفی شد.

به گزارش شمانيوز ، پیرهادی مدیر امور فن آوری اطلاعات، وکیل مشاور مدیرعامل و رئیس اداره حوزه مدیریت ، معاونین و جمعی از همکاران این اداره در مراسم معارفه انصاری حضور داشتند.

در این مراسم غفاری ضمن معرفی انصاری به عنوان رئیس اداره فن آوری اطلاعات طی سخنانی به جایگاه IT در مجموعه بانک و سطح جامعه اشاره نمود و تقویت آن اداره در خصوص به روز بودن نرم افزار ها و سرویس های خدمت رسانی به اقشار مختلف جامعه را خواستار شد.

عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران یکی از راه های رسیدن به این اهداف را داشتن برنامه ریزی منسجم، وجود نگاه کارشناسی، استفاده از مشاورین مجرب،  بهره مندی از نظرات کارشناسی همکاران و تلاش بی وقفه برای آینده نگری در عرصه خدمات بانکی عنوان نمود.

وی همچنین توجه به پیشرفت تکنولوژی را عامل اصلی و مهم در طراحی و توسعه خدمات بانکی، خصوصاً سرویس های بانکداری الکترونیک دانست و بیان داشت: بانک ما در ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی به مردم باید در شبکه بانکی کشور پیشرو بوده و می بایست با ارائه طرح های نو و حرکت های جدید در عرضه خدمات مناسب به مردم سر آمد باشد.

شایان ذکر است، اصغر انصاری جعفری در حوزه مدیریت IT  دارای بیش از 25 سال سابقه در سازمان اقتصادی کوثر و بانک توسعه صادرات می باشد.

منبع:اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری مراسم معارفه رئیس اداره فن آوری اطلاعات در بانک قرض الحسنه مهر ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..