تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشاور وزیر نفت درگذشت نماینده اسبق رامهرمز و رامشیر را تسلیت گفت

گروه سیاسی_ سید شریف حسینی مشاور وزیر نفت درگذشت حجت الاسلام سید ناصر موسوی نماینده اسبق مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی ، را تسلیت گفت.           

به گزارش افکار نیوز؛ متن پیام تسلیت مشاور وزیر نفت ، آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

درگذشت حجت الاسلام سید ناصر موسوی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی که عمری را در راه خدمت به مردم شریف شهرستان های رامهرمز و رامشیر سپری نمود، موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.

حجت الاسلام سید ناصر موسوی در طول سه دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی که وکالت مردم شریف و ولایتمدار شهرستان رامهرمز و رامشیر را بر عهده داشتند، الگو و نمونه شایسته یک خدمتگزار ملت بودند که متعهدانه و با خلوص نیت وظایف خویش را به انجام می رساندند. ایشان در مسئولیت های مهم حتی در قبل از ادوار نمایندگی مجلس به خدمت صادقانه مشغول بودند و همواره احترام خاصی در نزد مردم، مسئولان و دیگر نمایندگان مجلس داشتند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت درگذشت  حجت الاسلام سید ناصر موسوی به مردم استان خوزستان به ویژه مردم شریف شهر رامهرمز، رامشیر، باغملک و خانواده داغدار ایشان، برای آن خدمتگزار فقید ملت رحمت واسعه الهی و علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت مینمایم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشاور وزیر نفت درگذشت نماینده اسبق رامهرمز و رامشیر را تسلیت گفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..