تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آسایشگاه سالمندان مهرگان با امکانات رفاهی عالی

آسایشگاه سالمندان مهرگان با امکانات رفاهی عالی

مهستی باقری مدیر موسسه مهرگان در گفتگو با رکنا گفت: همکاران ما بر این تلاش اند که نقش موثری را در افزایش امنیت رفاه و آسایش سالمندان گرانقدر ایفا کنند به طوری که این عزیزان در اندک زمانی، این مجموعه را به عنوان خانه ای گرم و دلپذیر و سرشار از آسایش پذیرا باشند.

وی ادامه داد: این مجموعه مفتخر است که لحظاتی ماندگار را با ارائه خدمات زیر برای سالمندان شما مهیا کند.

باقری در خصوص خدمات مراقبتی این موسسه گفت: این خدمات شامل مراقبت روزانه و شبانه روزی در زمینه های مختلف تغذیه ای و بهداشتی است.

وی درباره خدمات پرستاری نیز گفت: کادر مجرب پرستاری این مرکز با آشنایی کامل با مسائل سالمندی بصورت شبانه روزی بر نحوه اجرای برنامه مراقبتی و درمانی نظارت دارد. خدمات درمانی و توانبخشی نیز فعال است و ارائه این خدمات تحت نظارت مدیریت و پزشکان مرکز بصورت روزانه انجام می پذیرد و با توجه به امکانات گسترده و تجهیزات پیشرفته توانبخشی، برنامه ریزی مدونی را به همراه فیزیوتراپیست، کار درمانگر، مددکار اجتماعی، روانشناس طراحی و تدارک کرده است.

مدیر موسسه مهرگان افزود: همچنین در زمینه مراقبت های ویژه و مراقبت های پس از جراحی و خدمات پزشکی و پرستاری اورژانسی، این مرکز آماده خدمات مورد نیاز است. درزمینه خدمات تفریحی نیز باید گفت که برگزاری مراسم و جشن ها در مناسبت های مختلف، نمایش فیلم و ورزش های دسته جمعی استفاده از مراکز تفریحی خارج از مرکز مثل استخر، سینما، رستوران و اماکن زیارتی برای سالمندان عزیز مهیا است.

وی ادامه داد: در زمینه خدمات حمل و نقل نیز باید بگویم که با همکاری رانندگان مجرب، این مجموعه قادر به ارائه خدمات جهت تردد سالمندان بصورت شبانه روی و همچنین استفاده از آمبولانس خصوصی به منظور انتقال سالمندان به سایر مراکز درمانی است.

وی درباره امکانات این مجموعه نیز گفت: اطاق های این مجموعه به صورت یک، دو، سه و چهار تخته که مجهز به یخچال، تلویزیون است و همچنین لابی با محیطی دلنشین، آشپزخانه با امکان استفاده از منوهای مختلف غذایی (منوی سالمندان، منوی رژیمی، منوی رژیمی) و نیز پذیرایی با میان وعده های صبح و عصر و میوه های فصل خدمات خویش را ارائه می کند.

لازم به ذکر است ارائه خدمات فقط به افراد بالای 60 سال امکان پذیر است و پذیرش افراد زیر 60 سال فقط با کسب اجازه از بهزیستی امکان پذیر است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

مهرگان

مهرگان

مهرگان

اقامت رایگان در هتل 4 ستاره استانبول -گلفام سفر

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آسایشگاه سالمندان مهرگان با امکانات رفاهی عالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..