تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمپانی «ویسترون» احتمالاً مونتاژ کننده اصلی آیفون در کشور هند خواهد بود

به دنبال مجموعه اخبار و گمانه هایی که پیرامون راه اندازی خط تولید ایفون و برنامه های ویژه اپل در کشور هند شنیده ایم، گفته می شود کمپانی ساکن کوپرتینو نهایتاً یکی از کارخانجات بومی را به عنوان تامین کننده اصلی نیازهای مونتاژ آیفون جدید برگزیده است.

ماه گذشته اپل بالاخره با مقامات سرزمین هفتاد و دو ملت به توافق رسید و متوجه شدیم که فرآیند تولید آیفون در این کشور احتمالاً از اوایل اردیبهشت ماه سال آتی آغاز خواهد شد.

بر اساس گزارش جدید یکی از منابع خبری، شرکت «ویسترون» که اصالتی تایوانی دارد از این پس وظیفه توسعه آیفون را برعهده خواهد داشت و سایر تامین کنندگان مانند فاکسکان به عنوان گزینه پشتیبان (در صورت لزوم) فعالیت می کنند.

برای این منظور و به سبب میزان تقاضای بالایی که همه ساله برای آیفون وجود دارد، ویسترون علاوه بر کشور هند، ظرفیت مونتاژ و توسعه موبایلش در خاک کشور چین را هم افزایش می دهد.

گفتنی است اواخر سال گذشته میلادی تیم کوک از هندی ها درخواست کرد تا برای تسهیل راه اندازی خط تولید اختصاصی آیفون، رقم مالیات در نظر گرفته شده را کاهش دهند؛ اما این تقاضا مورد مخالفت دولت قرار گرفت و در نتیجه اپل مجبور به همکاری با کارخانه ای شخص ثالث گشت.

ولی در هر صورت این اتفاق باعث می شود تا کمپانی مورد بحث بتواند فروشگاه های فیزیکی مستقل خودش را در نقاط مختلف هندوستان راه اندازی کرده و در کشوری که علاقه نه چندان جالبی به آیفون دارد، حضور پررنگ تری داشته باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمپانی «ویسترون» احتمالاً مونتاژ کننده اصلی آیفون در کشور هند خواهد بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..