تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دعوت شورایاران شهر تهران از مردم برای تشییع باشکوه آتش‌نشانان شهید

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ستاد هماهنگی شورایاری‌ها و ستاد ساماندهی مشارکت‌های اجتماعی محلات شهر تهران در اطلاعیه‌ای مشترک از عموم شهروندان انقلابی و قدرشناس تهران برای حضور در مراسم تشییع شهدای آتش نشان در روز پنجشنبه دعوت کردند.

در متن این بیانیه آمده است:

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون، سلام خداوند بر بر پیکرهای زخم خورده و خسته خادمان ملت. سلام و رحمت خداوند بر ایثار ، پایمردی و جوانمردی بهترین فرزندان وطن.

درود خداوند بر دل‌های داغدار و منتظر مادران، پدران، همسران و فرزندانی که بهترین مردان این سرزمین را با ایثار و از خودگذشتی تقدیم میهن کردند.

مردانی که لحظه لحظه زندگی شان توام با ایثار بود و سند قبولی مرام و مروتشان، ریختن خون پاکشان برای نجات جان هموطنانمان بود.

آتش نشانان شهید مردان مومنی بودند که با نام و یاد خدا و تاسی به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در میدان نبرد با آتش و دود برای نجات هموطنان خود گام نهادند و با ایثارِ جان و از خودگذشتگی، ماندگارترین سندِ فداکاری را در تاریخ این سرزمین به یادگار گذاشتند. روز پنجشنبه هفتم بهمن ماه کوچه، کوچه این شهر میزبان یاد و نام این گل‌های پرپر خواهد بود.

ستاد هماهنگی شورایاری ها و ستاد ساماندهی مشارکت‌های اجتماعی محلات شهر تهران ضمن بزرگداشت یاد و خاطره تمام شهیدان والا‌مقام بالاخص شهدای آتش نشان حادثه ساختمان پلاسکو و قدردانی از همدردی و لطف بی‌اندازه مردم شریف تهران پس از این حادثه تلخ، از عموم مردم غیور و شهیدپرور تهران دعوت به عمل می‌آورد تا دوشادوش شورایاران و مدیران محلات شهر تهران در مراسم تشییع شهدای آتش نشان که روز پنجشنبه هفتم بهمن ماه از ساعت 8 صبح پس از اقامه نماز بر پیکر شهدای عزیز از مقابل دانشگاه تهران برگزار خواهد شد، فعالانه شرکت نمایند و بار دیگر با آرمان‌های بزرگ سید و سالار شهیدان، حضرت حسین بن علی (ع) و شهدای گران قدر انقلاب اسلامی ایران و منویات مقام عظمای ولایت تجدید عهد و میثاق نمایند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دعوت شورایاران شهر تهران از مردم برای تشییع باشکوه آتش‌نشانان شهید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..