تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش ظرفیت تولید برق ایران به ۷۶ هزار مگاوات

به ‌گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، ستار محمودی امروز در سومین همایش ارتباط صنعت برق با دانشگاه‌ها با بیان اینکه صنعت برق و دانشگاه به ادبیات مشترکی رسیده‌ است، گفت: هم اکنون دانشگاه‌های کشور از جنبه‌های مشارکت تئوری به جنبه‌های مشارکت عملی رسیده‌اند.

قائم مقام وزیر نیرو با بیان اینکه در شرایط فعلی صنعت برق در تمام عرصه‌های اجتماعی، امنیتی، سیاسی و اقتصادی نقش مهمی را ایفا می‌کند و زندگی در عصر امروز بدون وجود برق تقریباً امکان پذیر نخواهد بود، تصریح کرد: برق پیشانی توسعه بوده و شاخص‌های مصرف برق شاخص‌های تمدنی است.

این مقام مسئول، افزود: امروزه برق در یک نیروگاه فسیلی، روشنایی‌ها و کامپیوتر خلاصه نمی‌شود؛ بلکه امروزه، انواع انرژی، سبد انرژی، بازار انرژی، اقتصاد انرژی، اقتصاد برق، تغییر و توسعه در صنعت برق هر یک محورهایی هستند که باید جداگانه با آن روبرو شد، زیرا بودن برق بودن زندگی بشر است.

محمودی با اعلام اینکه ایران در مسیر توسعه قرار گرفته و هرجا که خودمان تعیین مسیر نکنیم دیگران را به مسیری هدایت خواهد کرد که ممکن است خاص کشور نباشد، اظهار داشت: هم اکنون صنعت برق ممکن است مورد هجمه تهدیدهای بزرگی همچون تهدیدهای سایبری، تهدیدهای مشکلات شبکه‌های بزرگ، خاموشی‌های گسترده و اهداف نظامی قرار گیرد، افزود: ایمنی صنعت برق و امنیت آن کمتر از توسعه این صنعت و شیوه‌های مصرف آن نیست.

وی در ادامه با اشاره به اینکه وزارت نیرو همواره سرمایه بزرگ کارشناسی را در طول تاریخ با خود همراه داشته و این ظرفیت غیر قابل اغماض است ودر این بین ممکن است کاستی‌هایی نیز وجود داشته باشد، بیان کرد: در شرایط فعلی ظرفیت برق کشور بیش از ۷۶ هزار مگاوات رسیده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش ظرفیت تولید برق ایران به ۷۶ هزار مگاوات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..