تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بسته‌ی الحاقی جدید بازی Deus Ex: Mankind Divided در تاریخ ۵ اسفندماه منتشر می‌شود

بسته‌ی الحاقی جدید بازی Deus Ex: Mankind Divided در تاریخ ۵ اسفندماه منتشر می‌شود

کمپانی اسکوئر انیکس رسما اعلام کرد که بسته‌ی الحاقی جدید بازی Deus Ex: Mankind Divided موسوم به A Criminal Past در تاریخ ۵ اسفندماه برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه خواهد شد. با تک‌شات و جزئیات بیشتر این خبر همراه باشید.

 

بسته‌ی الحاقی داستانی جدید بازی Deus Ex: Mankind Divided برای دارندگان سیزن‌پس این بازی کاملا رایگان خواهد بود اما کسانی که سیزن‌پس بازی را خریداری نکرده‌اند هم می‌توانند این DLC را به صورت جداگانه خریداری کنند.

 

این بسته‌ی الحاقی به هواداران دنیای بازی‌های Deus Ex این امکان را می‌دهد تا بتوانند به یکی از اولین ماموریت‌های آدام جنسن، شخصیت اصلی داستان، دسترسی داشته باشند. گفته می‌شود این ماموریت پیش از داستان بازی Deus Ex: Mankind Divided رخ داده است:

 

در دی‌ال‌سی جدید بازی، آدام جنسن به زندانی با امنیت بالا و نه‌چندان دوستانه منتقل می‌شود. ماموریت او، بازیابی اطلاعاتی کلیدی و حساس از یک مامور مخفی خواهد بود که ناپدید شده است. موفقیت در این ماموریت کمک بسزایی برای مقابله با ترس و وحشت در دنیای پیرامون Deus Ex می‌کند.

 

Deus ex
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بسته‌ی الحاقی جدید بازی Deus Ex: Mankind Divided در تاریخ ۵ اسفندماه منتشر می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..