تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عراق به تهران می آید، اما نه برای بازی با ایران

سه شنبه، 5 بهمن 1395 ساعت 20:222017-01-24ورزشي

تیم ملی فوتبال عراق برای برگزاری دیدار دوستانه با آذربایجان یا لبنان به تهران سفر خواهد کرد.

- تسنیم نوشت: صبا رضا، عضو فدراسیون فوتبال عراق اعلام کرد تیم ملی این کشور دیدار دوستانه ای با آذربایجان یا لبنان در تهران برگزار خواهد کرد و برگزاری یکی از این دیدارها قطعی است.

عراقی ها در انتظار پاسخ نهایی فدراسیون فوتبال آذربایجان هستند که اگر از سوی این تیم اروپایی پاسخ مثبتی دریافت نشود، حضور لبنان در تهران برای برگزاری دیدار دوستانه با عراق قطعی است.

تیم ملی عراق از 20 اسفند در تهران اردو خواهد زد و پیش از این نیز پیشنهاد کرده بود 28 اسفند به مصاف ایران برود که فدراسیون فوتبال به دلیل اختلافات با کارلوس کی روش این پیشنهاد را رد کرد.

عراق، همسایه غربی کشورمان که بازی های خانگی خود را در کشور ثالث برگزار می کند، در اولین بازی دور برگشت مرحله نهایی انتخابی جهانی 2018 روسیه سوم فروردین ماه 96 در تهران میزبان استرالیاست.


کلید واژه ها: فدراسیون فوتبال - دیدار دوستانه - تهران - برگزار - عراق - آذربایجان - فدراسیون - فوتبال - فوتبال عراق - دیدار - تیم ملی - فدراسیون فوتبال عراق - لبنان - پیشنهاد - تیم ملی فوتبال - بازی های خانگی - کارلوس کی روش - بازی - کشور - تیم ملی عراق - ایران - اروپایی - انتخابی - انتظار - کی روش - جهانی - اولین - روسیه - تسنیم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عراق به تهران می آید، اما نه برای بازی با ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..