تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اکران اولین فیلم سیاسی سال در تربت جام

دبیرجشنواره مردمی فیلم عمار تربت جام و تایباد از اکران اولین فیلم سیاسی سال برای اولین بار در خراسان ، در تربت جام و تایباد خبرداد.

اکران اولین فیلم سیاسی سال در تربت جامبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  علیرضا فیروزی بابیان اینکه ترمینال غرب تازه ترین اثر در ژانرسیاسی است که در هفتمین جشنواره فیلم عمار در دی  امسال رونمایی شد که به موضوع اتفاقات هسته ای سال های اخیر و هواشی آن می پردازد و سه نسل از بازیگران سینما و تلویزیون ایران در آن ایفای نقش کرده اند.
او افزود: این فیلم قرار است برای اولین بار در استان های خراسان باهمکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اکران شود.
فیروزی گفت:این برنامه در تاریخ ۱۴و۱۵بهمن به مدت ۲ روز  درمحل سالن فرهنگ وارشاد اسلامی  میزبان علاقمندان می باشد.
انتهای پیام// س ج



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اکران اولین فیلم سیاسی سال در تربت جام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..