تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری دومین همایش نماد اعتماد الکترونیکی

دومین همایش نماد اعتماد الکترونیکی به منظور اطلاع رسانی و فرهنگسازی استفاده از نماد اعتماد 6 بهمن برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: با توجه به برگزاری اولین همایش نماد اعتماد الکترونیکی در مهر پارسال که منجر به دستاوردهای بسیار خوبی در زمینه کسب و کارهای اینترنتی شد، دومین همایش نیز با عنوان کسب و کارهای اینترنتی با رویکرد شبکه های اجتماعی و نیز تسهیل تجارت الکترونیک برگزار می شود.

 علی غفوری مقدم افزود : در این همایش معاونت فناوری اطلاعات استانداری خراسان رضوی، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت این سازمان، مدیرکل شرکت پست خراسان رضوی، رئیس اتاق اصناف، رئیس پلیس فتا و رئیس انجمن مدیران صنایع استان به ایراد سخن خواهند پرداخت.

غفوری مقدم اظهار داشت : در این همایش دو تن از اساتید برجسته نیز به ایراد سخنرانی در زمینه علمی پدیده فروش سنتی، نقش تحول بازاریابی در بستر آنلاین و نیز فروش در بستر شبکه های اجتماعی خواهند پرداخت.

او تصریح کرد: همچنین در این همایش پس از ارائه تجارب کسب و کارهای موفق در حوزه فروش اینترنتی توسط دست اندرکاران این حوزه، پنل پرسش و پاسخ با حضور اساتید و نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت ، پلیس فتا و پست برگزار خواهد شد.

علاقمندان به حضور در این همایش می توانند جهت ثبت نام رایگان به لینک نماد اعتماد الکترونیکی در پورتال سازمان صنعت، معدن  و تجارت خراسان رضوی مراجعه نمایند.
انتهای پیام// ف ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری دومین همایش نماد اعتماد الکترونیکی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..