تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قُبح دریافت رشوه در سازمان‌ها از بین رفته است

ساعت: 18:48 منتشر شده در مورخ: 1395/11/05 شناسه خبر: 1016265

عضو کمیسیون قضایی مجلس عنوان کرد: در گذشته دریافت رشوه به عنوان یک فرهنگ بد تلقی می‌شد، اما متاسفانه امروزه به عنوان یک فرهنگ نیک جا افتاده و قُبح دریافت رشوه در سازمان‌ها از بین رفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ بهمن طاهر خانی نماینده مردم تاکستان در مجلس ظهر امروز(سه شنبه) در  همایش بحران آب که در سالن استانداری گفت: یکی از دلایل عدم توسعه و پیشرفت در برخی حوزه‌ها، ضعف مدیریتی سازمان‌هاست و بسیاری از مشکلات بحران آب بخاطر همین مسئله است. 


این مسئول خاطرنشان کرد: متاسفانه مسائلی مانند حفرچاه غیر مجاز بر گردن مسئولین و مدیران استانی است و این مسئله به عموم مردم برنمی‌گردد. به عنوان مثال حفر چاه‌های غیر مجاز به عهده کشاورزان فقیر نمی‌باشد و 70 درصد این مشکلات به مدیران مربوط است. 

وی ادامه داد: نه تنها استان قزوین بلکه کشورمان به دلیل مشکل بحران آب به سمت نابودی پیش می‌رود و باید افراد خاطی مجازات شوند و هرشخص به خاطر این مشکل باید عذاب وجدان بگیرد و ناراحت باشد. 

نباید به مسئله بحران آب در استان قزوین نگاه جناحی شود
این نماینده مردم تاکستان افزود: هرکس نقش خود را در این مسئله می‌شناسد و کشاورزان مشکل بحران آب را به خوبی درک می‌کنند. نباید به مسئله بحران آب جناحی نگاه شود و همه افراد مخصوصا مدیران باید این زنگ خطر را جدی بگیرند و آینده کشور را فدای اهداف شخصی خود نکنند. 

نماینده مردم تاکستان در مجلس بیان کرد: همانطور که گذشتگان این کشور ایران را میراث آیندگان می‌دانستند و آن را برای ما حفظ کرده اند، نمایندگان مردم نیز باید به این درک برسند و کشور را میراث آیندگان بدانند و در حفظ آن تلاش کنند. 

وی از فرهنگ رشوه در سازمان‌ها گلایه کرد و گفت: در سال‌های 74 و 75 در جمع‌های دوستانه خود در مورد مسئله رشوه و فراگیر شدن آن بحث و پیش بینی می‌کردیم که قبح این فرهنگ غلط شکسته خواهد شد.

عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: در گذشته این مسئله به عنوان یک فرهنگ بد تلقی می‌شد، اما متاسفانه امروزه به عنوان یک فرهنگ نیک جا افتاده است. 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قُبح دریافت رشوه در سازمان‌ها از بین رفته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..