تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نشست شناخت و پیشگیری از آنفلوآنزای حاد پرندگان در ماسال برگزار شد

ساعت: 19:55 منتشر شده در مورخ: 1395/11/05 شناسه خبر: 1016161

نشست آموزشی با موضوع شناخت و پیشگیری از بیماری آنفلوآنزای حاد پرندگان به دعوت شبکه دامپزشکی ماسال با حضور دهیاران این بخش برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ماسال نیوز؛ رئیس شبکه دامپزشکی ماسال با اعلام این خبر گفت: این جلسه روز یکشنبه در سالن اجتماعات فرمانداری به دعوت شبکه دامپزشکی ماسال و حضور کلیه دهیاران بخش مرکزی منعقد شد.

مهدیزادگان با تاکید بر لزوم آشنایی با این بیماری شایع اظهار داشت: در ابتدای این نشست دکتر اردلان زکیانی کارشناس این شبکه به تشریح علایم و وضعیت و راه های پیشگیری از این بیماری پرداخت.

وی افزود: همچنین نحوه گزارش دهی و رعایت موارد بهداشتی و قرنطینه ای از سایر نکاتی بود که در این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. کلیه علایم و موارد بیماری به صورت مصور به دهیاران منطقه آموزش داده شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نشست شناخت و پیشگیری از آنفلوآنزای حاد پرندگان در ماسال برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..