تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال طغیان رودخانه ها در سراوان/بارش ها در سراوان تداوم دارد

ساعت: 19:54 منتشر شده در مورخ: 1395/11/05 شناسه خبر: 1016238

کارشناس هواشناسی استان سیستان و بلوچستان از احتمال طغیان رودخانه ها در سراوان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا آزادمنش کارشناس هواشناسی استان سیستان و بلوچستان در گفت و گو شستون از احتمال طغیان رودخانه هیا فصلی و جاری شدن روان آب در سراوان خبر داد و گفت: امروز برای سراوان بارش ها تداوم خواهد داشت.

وی با بیان اینکه دمای هوای سراوان در حال حاضر 10 درجه سانتی گراد است، افزود: نسبت به شب گذشته در کل استان دمای هوا 10 تا 15 درجه سانتی گراد کاهش خواهد یافت.

کارشناس هواشناسی استان با اشاره به اینکه جریانات هوای سراوان از روی خلیج فارس و تنگه هرمز رطوبت گرفته است، تصریح کرد: در حال حاضر در سراوان به دلیل وجود مه با کاهش دید مواجه هستیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در فردا احتمال بارش های پراکنده و مه گرفتگی را در سراوان خواهیم داشت.

آزادمنش کارشناس هواشناسی استان سیستان و بلوچستان در پایان اظهار داشت: توصیه ما به مردم این است که تا حدی که امکان دارد در بستر رودخانه های فصلی اسکان و تردد نداشته باشند.

انتهای خبر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال طغیان رودخانه ها در سراوان/بارش ها در سراوان تداوم دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..