تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رشد بازار کامپوزیت‌ها در ترمیم دندان/ با جدیدترین روش‌های رفع پوسیدگی دندان آشنا شوید

عضو شورای اجرای انجمن دندان پزشکان عمومی عنوان کرد: امروزه کامپوزیت‌ها جایگاه ویژه‌ای در ترمیم دندان پیدا کرده‌اند.

وی ادامه داد: امروزه کامپوزیت‌ها رونق بیشتری نسبت به آمالگام‌ها پیدا کردند بنابراین این روش طرفداران بیشتری دارد. 

عضو شورای اجرای انجمن دندان پزشکان عمومی، با بیان اینکه کامپوزیت‌ها هزینه بیشتری نسبت به آمالگام‌ها دارند، عنوان کرد: از آنجایی که با استفاده از روش کامپوزیت دیگر نیازی به استفاده از کراون (روکش دندان) برای زیبایی نیست، استفاده از کامپوزیت‌ها مقرون به صرفه است. 

نیکو سیر با اشاره به اینکه افراد می‌توانند 10 دندان قدامی بالا و پایین را در صورت پوسیدگی با استفاده از کامپوزیت ترمیم کنند، گفت: بنابراین 12 دندان کرسی که دندان‌های عقل نیز جزو آنها است، با استفاده از روش آمالگام ترمیم می‌شود. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رشد بازار کامپوزیت‌ها در ترمیم دندان/ با جدیدترین روش‌های رفع پوسیدگی دندان آشنا شوید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..