تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مقایسه برجام با پیمان تی.پی.پی/ نصری: برجام می‌تواند محور وحدت علیه ترامپ شود

مقایسه برجام با پیمان تی.پی.پی/ نصری: برجام می‌تواند محور وحدت علیه ترامپ شود

بین الملل > دیپلماسی - یک کارشناس بین الملل معتقد است که برجام هم مانند تی.پی.پی، این ظرفیت این را دارد که به «محور وحدتِ» کشورها علیه دولت ترامپ تبدیل شود.

به گزارش خبرآنلاین، رضا نصری حقوقدان بین الملل در خصوص خروج آمریکا از پیمان تجاری آزاد با اتحادیه اروپا در کانال تلگرامی اش نوشت: «واکنش کشورها به خروج آمریکا از پیمان همکاری ترانس‌ پاسیفیک (TPP) به نوع خود جالب است: در حالی که بسیاری از تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کردند که در صورت خروج دولت ترامپ از تی.پی.پی، دیگر این پیمان تجاری موضوعیت نخواهد داشت، اغلب کشورهای عضو آن (مانند استرالیا) اعلام کردند که «اهمیت این پیمان برای منافع ملی ما بیش‌تر از آن است که اجازهٔ فروپاشی‌اش را بدهیم». برخی دیگر اعلام کردند که «چین» را جایگزین آمریکا خواهند کرد تا پیمان به قوت خود باقی بماند.»

این کارشناس بین الملل در ادامه تاکید کرد: »خروج آمریکا از این پیمان، تِست خوبی برای اندازه‌گیری وزن و اعتبار دولت ترامپ در صحنهٔ بین‌المللی است. حتی می‌شود از آن تا حدود زیادی کیفیتِ واکنش سایر کشورها نسبت به کارشکنی احتمالی دولت ترامپ در مورد «برجام» را استنباط کرد.

به بیان دیگر،‌ برجام هم مانند تی.پی.پی، این ظرفیت این را دارد که به «محور وحدتِ» کشورها علیه دولت ترامپ تبدیل شود. اگر دوستان بگذارند!»

49310




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مقایسه برجام با پیمان تی.پی.پی/ نصری: برجام می‌تواند محور وحدت علیه ترامپ شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..