تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری:هر بازی برای ما حکم قهرمانی دارد

زیور بابایی سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تیم های حاضر در لیگ شرایط خوبی دارند و در مقابل ما با انگیزه برد ظاهر می شوند.
سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری افزود: با توجه به اینکه مدافع عنوان قهرمانی هستیم همه تیم ها به خوبی ما را ارنج می کنند و این موضوع کارمان را دشوارتر می کند.
وی در خصوص بازی این هفته تیمش مقابل بازرگانی نوشهر گفت: بازرگانی نوشهر تیم جوان و کم تجربه ای است و قطعا در آینده حرف های زیادی برای گفتن دارد، امیدوارم که این تیم در لیگ حفظ شود.
بابایی ادامه داد: شرایط تیم ما به لحاظ روحی و جسمی بسیار خوب است و بچه ها از انگیزه خوبی برخوردار هستند.
وی افزود: ما بدنبال آن هستیم که مقامی در خور شان حفاری کسب کنیم به همین جهت نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت.
سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری در پایان گفت: در دیدار مقابل بازرگانی نوشهر، زهره میثمی را به علت مصدومیت در اختیار نداریم.
دیدار بین دو تیم فوتسال بانوان ملی حفاری و بازرگانی نوشهر در قالب لیگ برتر روز جمعه 8 بهمن ماه در نوشهر برگزار می شود.
تیم ملی حفاری در حال حاضر صدرنشین رقابت ها می باشد.
خبرنگار : پارسا شاکری
6002*انتشاردهنده: کبری آقازری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری:هر بازی برای ما حکم قهرمانی دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..