تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نبود استخر برای مسابقات داخلی به ما صدمه زده است

رضا جعفری در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: متاسفانه به دلیل نداشتن استخر میزبانی مسابقات ما در تهران انجام می‌شود که کارمان را سخت تر کرده است.
سرمربی تیم واترپلو نفت امیدیه با بیان این که حضور تیم سایپا باعث شد که مسابقات از حالت دو قطبی خارج شود، افزود: تیم سایپا با حضور در لیگ، بازیکنان ملی پوش بزرگسال ما را برد و اکنون استخوان بندی تیم ملی را دارد.
وی ادامه داد: همچنین تیم دانشگاه آزاد که مدعی قهرمانی است تاکنون عملکرد خوبی داشته و پا پس نکشیده است.
جعفری با اشاره به این که رقابت های امسال بسیار سنگین و فوق العاده به هم نزدیک است، افزود: در لیگ امسال رقابت بین 3و4 تیم بوده و پیش بینی نتایج بسیار سخت است.
وی در خصوص بازی این هفته تیمش مقابل هیات اصفهان خاطر نشان کرد: اگرچه تیم اصفهان بسیار جوان است اما چون در خانه بازی می کند کار آسانی نداریم.
سرمربی تیم واترپلو نفت امیدیه ادامه داد: به دنبال کسب 3 امتیاز بازی هستیم تا با روحیه بهتری به مصاف تیم قدرتمند دانشگاه آزاد برویم.
وی گفت: انتظار داشتم که بعد از گذشت 10 هفته از رقابت‌های لیگ وضعیت آمادگی جسمانی بازیکنانم در شرایط بهتری باشد.
جعفری بیان کرد: با توجه به نداشتن استخر، شرایط بدنی بچه ها در حال حاضر مطلوب بوده اما هنوز با شرایط ایده آل فاصله داریم.
دیدار بین دو تیم واترپلو نفت امیدیه و هیات اصفهان روز پنجشنبه 7 بهمن ماه در اصفهان برگزار می شود.
تیم نفت امیدیه در حال حاضر با کسب 15 امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار دارد.
خبرنگار: پارسا شاکری
انتشار دهنده: کبری آقازری 6002

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نبود استخر برای مسابقات داخلی به ما صدمه زده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..