تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپلیکیشن های برتر سال 2016 برای سفر+تصاویر

اپلیکیشن‌های برتر شخصی سازی سال ۲۰۱۶ برای تلفن همراه اندرویدی برای سفر را در ادامه ببینید.

اپلیکیشن های برتر سال 2016 برای سفر

اپلیکیشن‌های شخصی سازی سال ۲۰۱۶

اپلیکیشن ‌های حوزه شخصی سازی بین کاربران محبوبیت زیادی دارند. در این مقاله قصد داریم تا با برترین اپلیکیشن‌های شخصی سازی سال ۲۰۱۶ برای تلفن همراه  اندرویدی آشنا شویم.

در سال گذشته میلادی نیز همچون سال‌های پیشین شاهد اپلیکیشن‌های بسیار زیادی بودیم. برخی از این اپلیکیشن‌ها نیز مربوط به حوزه شخصی سازی می‌شدند و کاربران از طریق آن‌ها می‌توانستند تلفن هوشمندشان را کاملا شخصی سازی کنند. همراه کجارو باشید تا با بهترین اپلیکیشن‌های شخصی سازی سال گذشته میلادی بیشتر آشنا شویم.


CSBW

اپلیکیشن های برتر سال 2016 برای سفر

در اغلب لانچر‌هایی که برای اندروید عرضه می‌شوند شاهد نوار جستجوی گوگل هستیم که کاربران از طریق آن می‌توانند در اینترنت به جستجو بپردازند. اپلیکیشن CSBW به کاربران قابلیت‌های جدیدی را در این زمینه ارائه می‌کند و کاربران می‌توانند بین محتوای یوتیوب، دراپ‌باکس، آمازون و حتی DuckDuckGo نیز به جستجو بپردازند. علاوه بر این، امکان شخصی‌سازی گسترده بخش جستجو نیز در این اپلیکیشن وجود دارد و کاربر می‌توانند از بین تم‌های موجود یکی را انتخاب کند.


Wallpaper

اپلیکیشن های برتر سال 2016 برای سفر

اگرچه اپلیکیشن والپیپر (Wallpaper) که توسط گوگل عرضه شده است نسبتا ساده است، اما تصاویر بسیار خوبی را از کره زمین، مناظر، نماهای شهری و بافت‌های مختلف ارائه می‌کند. این اپلیکیشن همچنین دارای قابلیت تغییر تصویر زمینه به صورت روزانه (Daily Wallpaper) است که با فعال‌سازی آن، هر روز تصویر زمینه دستگاه‌تان را بر اساس دسته‌بندی‌هایی که انتخاب کرده‌اید، تغییر می‌دهد.


Fingerprint Gestures

اپلیکیشن های برتر سال 2016 برای سفر

اگر تلفن هوشمند تان از اندروید ۶.۰ یا نسخه‌های جدید‌تر این سیستم عامل استفاده می‌کند در این صورت بهتر است که اپلیکیشن Fingerprint Gestures را امتحان کنید. اپلیکیشن مذکور، سنسور اثر انگشت گوشی را تبدیل به یک ورودی با قابلیت شخصی‌سازی می‌کند. از طریق آن، کاربران می‌توانند با کشیدن انگشتشان روی سنسور اثر انگشت در زمانی که گوشی قفل نیست، اقدام خاصی را انجام دهند. از طریق این اپلیکیشن و با کمک سنسور اثر انگشت می‌توان آهنگ پخش کرد، اپلیکیشنی را اجرا نمود و فعالیت‌هایی این چنینی انجام داد. یکی از قابلیت‌های جالب این اپلیکیشن در زمانی خودنمایی می‌کند که انگشتتان را روی سنسور اثر انگشت به بالا یا پایین بکشید. اما متاسفانه این قابلیت تنها در دستگاه‌هایی می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد که روت شده باشند.

کوله پشتی

اخبار مرتبط:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپلیکیشن های برتر سال 2016 برای سفر+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..