تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قتل پسر بچه 9 ساله با روشی وحشیانه

والدین پسر بچه خواستار اجرای اشد مجازات برای قاتل این جنایت فجیع هستند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پسر 16 ساله هندی رفتاری شبیه خون آشام ها انجام داد. او در اقدامی جنون آمیز پسر بچه 9 ساله ای را کشت، سپس شروع به تکه تکه کردن گوشت بدن و مکیدن خونش کرد. عمل دیوانه وار او به همین جا ختم نشد، او قلب پسرک را جدا کرد و در فاصله 50 متری خانه اش رها کرد. نقشه شومی که به بهانه تقاضای کمک از پسر بچه برای ساخت بادبادک و کشاندن او به خانه عملی شد.

بنا به تحقیقات پلیس این پسر در یک خانواده مهاجر فقیر زندگی می کرده اما به گفته همسایه ها خانواده کومار با وجود فقر او را به یک مدرسه خصوصی فرستادند تا بتواند زندگی خوبی برای آینده خود بسازد. اما گویا او دو ماه بوده که از مدرسه اخراج شده بود. حالا پلیس احتمال می دهد اثرات مخرب تماشای فیلم های جنایی و علاقه مداوم به این موضوعات باعث بروز این جنایت هولناک از سوی جوانی در این سن شده است. 

قتل پسر بچه 9 ساله با روشی وحشیانه قتل پسر بچه 9 ساله با روشی وحشیانه

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قتل پسر بچه 9 ساله با روشی وحشیانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..