تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصمیم گرفتیم به بازیکنان در رختکن پیتزا بدهیم

به گزارش افکارنیوز،

محمود خوردبین درباره دیدار روز گذشته سرخپوشان برابر گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: ما با تیم خوبی بازی داشتیم که نفرات بسیار قدرتمندی را در اختیار دارد و به همین دلیل کارمان سخت شده بود اما خداراشکر که بازی را درآوردیم. داور هم اشتباهات زیادی داشت و دو پنالتی برای ما نگرفت اما به نظر من اشتباهات او عمدی نبود. 

وی افزود:ما فوتبال خودمان را بازی می کنیم و کاری نداریم تیم مقابل دفاعی یا ضدفوتبال بازی کند. البته حریف دیروز ضدفوتبال بازی نمی کرد اما دو بازیکن شماره 4 و 5 آنها فقط برای زدن بازیکنان ما آمده بودند. 

سرپرست پرسپولیس با تکذیب اخطار گرفتن های عمدی بازیکنان پرسپولیس بیان داشت: اصلا اینگونه نبود ما نمی گوییم کار آنها  اشتباه نبود اما برنامه ای برای اخطار گرفتن عمدی نداشتیم شاید هم محرومیت آنها به نفع ما باشد تا در دیدارهای حساس بعدی مجبور نشویم بدون آنها به میدان برویم.

خوردبین درباره پیتزا خوردن بازیکنان در رختکن گفت: به هرحال این نظر آقای برانکو بود و طرح آن را ایشان داد ما روز گذشته خیلی زود ناهار خورده بودیم و تصمیم گرفتیم به بازیکنان در رختکن پیتزا بدهیم. بازی های قبلی معمولا به هتل می رفتیم و شام می خوردیم اما این بار نظر سرمربی ما اینگونه بود.

وی درباره بازی با صبای قم خاطرنشان کرد: درست است که ما چند بازیکن اصلی مان را نداریم اما اینجا فرصتی است تا بازیکنانی که می گویند به ما بازی نمی رسد خودشان را نشان دهند،  این گوی و  این میدان.

خوردبین درباره اعتراض اخیر باشگاه تراکتورسازی به برگزاری مسابقات این تیم قبل از دیدارها پرسپولیس و عدم رعایت عدالت در این زمینه گفت: چه ربطی به عدالت دارد مگر ما آدم کشته ایم که می گویند در موردمان عدالت رعایت نشده است. اتفاقا من می گویم چه بهتر است پرسپولیس قبل از تراکتورسازی بازی کند. ما از این قضیه استقبال می کنیم. ما وقتی آنها بازی شان را می برند کمی استرس داریم اما اگر خواسته آنها برآورده شودو ما زودتر بازی کنیم دیگر آن استرس را نداریم و خیالمان راحت  است. همین جا اعلام می کنیم که بازی های ما را قبل از تراکتورسازی بگذارند. البته این را هم باید بگویم که این صحبت ها را زودتر مطرح نشد. مگر غیر از این است که قرعه کشی صورت گرفته و ما نقشی در این برنامه ریزی نداشته ایم؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصمیم گرفتیم به بازیکنان در رختکن پیتزا بدهیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..