تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کوالکام قصد شکایت از اپل را دارد؛ اما بدون تحت تأثیر قرار گرفتن روابط تجاری

در حال حاضر دو کمپانی مطرح اپل و کوالکام درگیر شکایت هایی هستند که کوپرتینویی ها به دلیل دریافت حق امتیازهای ناعادلانه از کمپانی سازنده چیپ داشته اند. اما علی رغم این اتفاقات، بر اساس گزارشی که «ریکود» منتشر کرده کوالکام در تلاش است تا به روابط تجاری دو شرکت لطمه ای وارد نشود.

گفتنی است در صورت بالا گرفتن درگیری های دو شرکت، ممکن است از نظر تجاری ضربه قابل توجهی به کوالکام وارد شود. این در حالی است که اپل در آیفون های خود از پردازنده های ساخت خود استفاده کرده و تنها در بخش چیپ های مودم از محصولات کوالکام بهره می برد.

گزارش اعلام شده حاکی از آن است که کوالکام، سازندگانی را که دستگاه های خود را به چیپ های این شرکت مجهز می کنند ملزم می کند تا از پتنت های مربوط به سرویس های موبایل آنها نیز استفاده کنند و حق استفاده از این اختراع های ثبت شده بنیادی را به کمپانی چیپ سازی پرداخت کنند.

امروز شایعات دیگری از منابع خبری نزدیک به کوالکام به بیرون درز یافته که بیان می کند این شرکت در نظر دارد تا در پاسخ به شکایت اپل، کوپرتینویی ها را به دادگاه بکشاند اما مشخص نیست که در آمریکا تشکیل پرونده می دهند و یا در کشوری دیگر.

لازم به ذکر است اپل در اوایل بهمن ماه به دلیل دریافت حق امتیازهای بیش از حد، شکایتی 1 میلیارد دلاری را علیه کمپانی کوالکام تنظیم کرد که با واکنش شرکت سازنده چیپ مواجه شد. آنها در مقابل اپل را به تحریف واقعیت متهم ساختند و بیان داشتند که در دادگاه پرده از اقدامات و رویکردهای اپل بر می دارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کوالکام قصد شکایت از اپل را دارد؛ اما بدون تحت تأثیر قرار گرفتن روابط تجاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..