تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازی Horizon Zero Dawn دارای خرید‌های درون برنامه‌ای نخواهد بود

بازی Horizon Zero Dawn دارای خرید‌های درون برنامه‌ای نخواهد بود

با اینکه سازندگان بازی Horizon Zero Dawn تاکنون به قابلیت خرید‌های درون برنامه‌ای در آن اشاره نکرده بودند، اما بدون تایید قطعی هنوز از این مسئله مطمئن نبودیم. به تازگی گوریلا گیمز به صورت رسمی اعلام کرده که قرار نیست این بازی دارای خرید‌های درون برنامه‌ای باشد. برای اطلاع از جزئیات خبر با تک‌شات همراه باشید.

 

بازی Horizon Zero Dawn در سبک اکشن نقش‌آفرینی و جهان باز است که توسط شرکت گوریلا گیمز ساخته شده و قرار است از سوی سونی اینتراکتیو اینترتینمنت به زودی روانه بازار شود. به نظر نمی‌رسید که این بازی خرید‌های درون برنامه‌ای داشته باشد و تاکنون گوریلا و سونی به این مسئله اشاره نکرده بودند. با این حال طرفداران این بازی برای اینکه از این موضوع اطمینان حاصل کنند، از طریق توییتر رسمی این بازی سوال خود را مطرح کردند. پاسخ شرکت گوریلا به این سوال منفی بود و به صورت قطعی مشخص شد که قرار نیست Zero Dawn با خریدهای درون برنامه‌ای مواجه شویم.

 

این بازی فقط دارای بخش یک‌نفره بوده و اگر قرار بود در بازی قدرت‌های قابل خرید وجود داشته باشد، ماجراجویی بازیکنان ارزش خود را از دست می‌داد. بازی Horizon Zero Dawn در تاریخ ۱۰ اسفند به صورت انحصاری برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازی Horizon Zero Dawn دارای خرید‌های درون برنامه‌ای نخواهد بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..