تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشینه ای طولانی رییس جدید سیا در مخالفت با ایران

«مایک پومپئو» رییس جدید سازمان جاسوسی سیا، پیشینه ای طولانی در مخالفت با ایران و توافق هسته ای و حمایت از رژیم صهیونیستی دارد.

- سرویس بین الملل - �مایک پومپئو� رییس جدید سازمان جاسوسی سیا، پیشینه ای طولانی در مخالفت با ایران و توافق هسته ای و حمایت از رژیم صهیونیستی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفانوس" به نقل از فارس، درپی رای اعتماد مجلس سنای آمریکا به مایک پمپئو برای تصدی سمت ریاست سازمان مرکزی اطلاعات (سیا) روزنامه صهیونیستی هاآرتص در مطلبی به بررسی پیشینه وی درقبال ایران و رژیم صهیونیستی پرداخته و نوشت او یکی از حامیان جدی اسراییل و از منتقدان شدید توافق هسته ای ایران بوده است.

در ابتدای این مطلب با اشاره به اینکه پمپئو طی 5 سال اخیر نماینده ایالت کانزاس در کنگره آمریکا بود، آمده است: وی یکی از منتقدان جدی سیاست های باراک اوباما (رییس جمهور پیشین آمریکا) درقبال خاورمیانه، در میان جمهوری خواهان بود.

وی قبل از معرفی شدن برای تصدی ریاست سیا از سوی ترامپ، طی یک پیام توییتری گفته بود: منتظر به عقب برگرداندن این توافق فاجعه بار (برجام) با بزرگترین حامی دولتی تروریسم در دنیا، هستم.

رییس جدید سیا طی جلسه تایید صلاحیتش در کمیته روابط خارجی سنا، علی رغم مخالفتی که با توافق هسته ای داشت، برای اطمینان دادن به دموکرات ها گفت موش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشینه ای طولانی رییس جدید سیا در مخالفت با ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..