تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهسازی زائر سرای بقعه امامزاده سیدمرتضی (ع) کاشمر

مسوول مجتمع اقامتی و رفاهی امامزاده سیدمرتضی (ع) کاشمر، از بهسازی اتاق های زائرسرا و تبدیل به ۸ سوئیت در این آستان مقدس خبر داد.

بهسازی زائر سرای بقعه امامزاده سیدمرتضی (ع) کاشمربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید عبدالله معقول افزود:برای رفاه حال زائران تاکنون ۸ سوئیت با امکاناتی از قبیل سرویس های بهداشتی ، آشپزخانه و... هریک با هزینه بیش از ۳میلیون تومان مهیا شده است.
او بااشاره به اینکه شهرستان کاشمر دومین شهر زیارتی خراسان رضوی است، افزود:سالانه به ویژه در ایام تعطیلات تابستان و نوروز ، هزاران زائر از نقاط مختلف کشور به زیارت امامزاده سیدمرتضی (ع) مشرف می شوند و از امکانات این آستان مطهر بهره گیری می کنند.
معقولاظهار داشت:این بقعه متبرکه امکانات رفاهی از قبیل سوئيت ، بازارچه، سرویس های بهداشتی ، پارک جنگلی ، کشتارگاه و... دارد که به صورت شبانه روزی به زائران و مسافران خدمات ارائه می دهد.
مسوول مجتمع اقامتی و رفاهی امامزاده سیدمرتضی (ع) کاشمر گفت:این مکان مذهبی و معنوی دارای۶۴اتاق اسکان و ۱۰سوئیت است که ۲سوئیت دیگر آن تا اواخر بهمن به بهره برداری می رسد.
ارگاه منور امامزاده سیدمرتضی (ع) در فاصله ۵کیلومتری شمال کاشمر در دامنه کوه های معروف به هفت شاخ در منطقه ییلاقی و چشم نواز ، قرار گرفته است.
انتهای پیام// و ت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهسازی زائر سرای بقعه امامزاده سیدمرتضی (ع) کاشمر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..