تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پتانسیل بالای منطقه آزاد ماکو در جذب گردشگر

ساعت: 17:08 منتشر شده در مورخ: 1395/11/05 شناسه خبر: 1016056

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد ماکو خبر داد:

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد ماکو گفت: منطقه آزاد ماکو با توجه به بافت ها و پتانسیل های موجود مکان مناسبی برای گردشگردان به حساب می آید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آرازسسی،جواد اسماعیل زاده در جلسه ستاد استقبال از سفرهای نوروزی که صبح امروز در اتاق جلسات منطقه آزاد ماکو برگزار شد گفت: تمام توان و تلاش خود را جهت تنظیم و برنامه ریزی اصولی برای سفرهای نوروزی 96 بکار می گیریم.

وی با اشاره به آمار مسافران نوروزی سال گذشته تصریح کرد: سال گذشته پذیرای 835 هزار نفر مسافر در این منطقه بودیم.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد ماکو افزود: حوضه گردشگری بسیار سود آور بوده و اگر این حوزه به درستی  راه اندازی شود مردم منطقه سود قابل توجهی را کسب می کنند.

به گفته وی منطقه آزاد ماکو با توجه به بافت ها و پتانسیل های موجود مکان مناسبی برای گردشگردان به حساب می آید.

اسماعیل زاده با اشاره به کلنگ زنی 3 هتل پنج ستاره در ماکو و اعلام آمادگی سرمایه گذاری برای ساخت هتل در پلدشت گفت: مردم نیز می توانند با گرفتن مجوز از منطقه آزاد ماکو کاشانه مهمان یا منازل شخصی خود را اجاره دهند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد ماکو ضمن تشکر از ماموران نظامی، انتظامی و کلیه عوامل فعال در ستاد نوروزی افزود: تلاش ماموران نظامی، انتظامی و کلیه عوامل فعال در ستاد نوروزی 95 منجر شده بود سوانح رانندگی در شهرستان های ماکو، پلدشت و شوط به شدت کاهش یابد.

 

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پتانسیل بالای منطقه آزاد ماکو در جذب گردشگر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..