تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آذربایجان غربی از آنفولانزای فوق حاد پرندگان و تب برفکی پاک هست

ساعت: 16:51 منتشر شده در مورخ: 1395/11/05 شناسه خبر: 1016181

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی از بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان و تب برفکی پاک هست ولی با این وجود باید مراقب بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، دکتر کامیار داهیم در میاندوآب با بیان اینکه آنفلولانزای فوق حاد پرندگان یکی از بیماری هایی است که در برخی از استان ها مشاهده شده است، اظهار کرد: خوشبختانه با اقدامات انجام گرفته، استان ما از این بیماری پاک است.

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان غربی افزود: با این وجود با توجه به اینکه میاندوآب در کنار استانی که این بیماری در آنجا مشاهده شده است، قرار دارد ما نسبت به این بیماری هشدار داده و اقدامات مقتضی را انجام می دهیم.

وی هم چنین به بیماری تب برفکی نیز اشاره کرد و گفت: امسال خوشبختانه با اقدامات انجام گرفته از جمله تزریق به موقع واکسن، موردی از تب برفکی در استان نداشتیم.

داهیم با بیان اینکه سال گذشته در مورد این بیماری مشکل داشتیم، تصریح کرد: خوشبختانه امسال از تب برفکی پاک هستیم.

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان غربی اظهار کرد: علی رغم این موضوع، در معرض تهدید هستیم و باید اقدامات پیشگیرانه را در این زمینه انجام دهیم و همه دستگاه ها و نهادها باید در مبارزه با این بیماری ها و جلوگیری از شیوع آن دست به دست هم دهند و کمک کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آذربایجان غربی از آنفولانزای فوق حاد پرندگان و تب برفکی پاک هست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..