تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایشگاه مجازی تیتر انقلاب برگزار می‌شود/ تجلیل از مقام استاد کریمی مراغه‌ای در جشنواره شعر

ساعت: 17:05 منتشر شده در مورخ: 1395/11/05 شناسه خبر: 1015790

برنامه‌های حوزه هنری آذربایجان‌شرقی برای دهه فجر؛

رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی برنامه های این نهاد برای دهه مبارک فجر در سی هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تشریح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج،حسن میلانی با اعلان این خبر ابراز داشت: جشن بزرگ انقلاب با عنوان «جشنواره شعر» که به همراه تجلیل از مقام استاد حاج حسین کریمی مراغه‌‌ای خواهد بود، در روز هفتم بهمن ماه سال جاری برگزر می‌شود.

وی همچنین افزود: کنسرت پژوهشی ماهانه موسیقی و ادبیات عاشیقلار به صورت ویژه در موضوع دهه مبارک فجر به همراه تجلیل از مقام عاشیق چنگیز بی ریا برگزار می‌شود.

رئیس حوزه هنری آذربایجان‌شرقی از دیگر برنامه‌‌های دهه فجر امسال حوزه هنری استان را رونمایی از فیلم مستند « شبیه خودش» عنوان کرد و گفت: فیلم فوق به تهیه کنندگی حوزه هنری استان و به کارگردانی سید محمد امین بهکار تولید شده که به زندگی شهید مدافع حرم، شهید حامد جوانی پرداخته است.

وی همچنین رونمایی از کتاب « گمشده» را از دیگر برنامه‌های حوزه هنری برای دهه فجر بیان داشت و ادامه داد: کتاب « گمشده» نیز از تولیدات حوزه هنری استان می‌‌باشد که روایت تصویری از جغرافیای دفاع مقدس، حاوی تصاویری می‌باشد که صابر قاضی طی سفرهای خود در اردوهای راهیان نور ثبت کرده است.

رئیس حوزه هنری استان همچنین ورک شاپ کاریکاتور با موضوع بررسی آسیب‌های اجتماعی فضای مجازی و عصر خاطره انقلاب و عصر داستان انقلاب را از دیگر برنامه‌های حوزه هنری استان عنوان کرد که در طی دهه مبارک فجر امسال برگزار می‌شود.

میلانی گفت: نمایشگاه مجازی « تیتر انقلاب» نیز از دیگر برنامه‌‌هایی است که از 12 الی 22 بهمن ماه سال جاری در سایت حوزه هنری استان در معرض دید عموم قرار می گیرد.

وی برگزاری همایش عکس «حماسه حضور» را پایان بخش برنامه‌های حوزه هنری استان برای دهه فجر انقلاب اسلامی امسال عنوان و تصریح کرد: این همایش با حضور عکاسان حوزه هنری جهت ثبت حماسه راه پیمایی آحاد مردم در ۲۲ بهمن ماه توسط واحد هنرهای تجسمی برگزار خواهد شد.

میلانی در پایان اضافه کرد: جزئیات برخی از برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی حوزه هنری استان آذربایجان شرقی متعاقبا برای اطلاع مخاطبین و مردم اعلام می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایشگاه مجازی تیتر انقلاب برگزار می‌شود/ تجلیل از مقام استاد کریمی مراغه‌ای در جشنواره شعر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..