تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گازرسانی به 16 روستا در محور شهرک ارس پلدشت

ساعت: 17:08 منتشر شده در مورخ: 1395/11/05 شناسه خبر: 1016215

نماینده ماکو، پلدشت، شوط و چالدران در مجلس شورای اسلامی خبر داد:

نماینده ماکو، پلدشت، شوط و چالدران در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات پیمان سپاری 16 روستای محور شهرک ارس پلدشت در دی ماه سال جاری انجام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آراز سسی، عین اله شریف پور صبح امروز در جلسه مشترک با فرماندار پلدشت گفت: اقدامات موثری در جهت تامین گازطبیعی برای روستاهای بخش ارس پلدشت صورت نگرفته بود ولی با پیگیری از مسئولان و دستوری که از وزیر نفت گرفته شد عملیات گاز رسانی به این روستاها در اولویت قرار گرفتند.

 

وی در خصوص گاز رسانی به 16 روستای محور شهرک ارس پلدشت تصریح کرد: روستاهای حسن کندی، بیگ جان، شهرک ارس، اینجه درسی، ایلانلو، نصرت آباد، دیوانخانه، گجلر، قلعه جوق، دودای، عزیزکندی، قورشاقلوی سفلی و علیا، کربلایی باقر کندی و قوچ کندی کرد و عجم در دی ماه سالجاری  پیمان سپاری شد.

 

نماینده ماکو، پلدشت، شوط و چالدران در مجلس شورای اسلامی افزود: طبق پیگیری های بعمل آمده بزودی عملیات اجرای احداث مدرسه روستای حسن کندی توسط بنیاد برکت آغاز می شود.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گازرسانی به 16 روستا در محور شهرک ارس پلدشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..