تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه Emoji>: اموجی‌ ها و استیکره

Emoji> برنامه‌ای برای گوشی‌های آیفون است که با نصب آن می‌توانید مجموعه‌ی کاملی از اموجی‌های جدید را در دسته‌بندی‌های مختلف در اختیار داشته باشید.

اموجی‌ها و استیکرها یکی از بخش‌های جدانشدنی در گفتگوهای متنی هستند؛ به‌طوری که بسیاری از کاربران حرف‌ها و احساسات خود را به‌جای کلمات، با اموجی‌ها توصیف می‌کنند. این شکلک‌ها در بین کاربران به‌قدری جا افتاده‌اند که برخی مواقع شاهد آن هستیم که توصیف احساس با هیچ کلمه‌ای شدنی نیست و فقط و فقط اموجی‌ها یا استیکرها هستند که می‌توانند بهترین منظور را به شخص مقابل برسانند. گفتگوهای متنی نیز با وجود آنکه علائم نگارشی در آن چندان حائز اهمیت نیستند، در برخی اوقات منظور را به‌طور کاملا متفاوتی به شخص مقابل می‌رسانند؛ به‌طوری که اگر در یک شوخی ساده اموجی خنده را وارد نکنید، ممکن است طرف مقابل شوخی شما را کاملا جدی برداشت کند و مشکلات متعددی در این زمینه پیش بیاید. این اموجی‌ها و استیکرهای محبوب و دوست‌داشتنی معمولا در تمام اپلیکیشن‌های گفتگوی آنلاین حضور دارند، با این حال هنوز هم اپلیکیشن‌هایی وجود دارند که فاقد استیکرها و همچنین مجموعه کامل اموجی‌ها هستند که این موضوع کاربران را با محدودیت‌های بسیاری در زمینه‌ی ارسال آن‌ها مواجه می‌کند. برای مثال همین چند وقت پیش اموجی‌ها آپدیت و ده‌ها اموجی جدید به آن‌ها اضافه شد که در نسخه‌های قدیمی‌تر iOS و همچنین اپلیکیشن‌ها وجود ندارند.

Emoji> اپلیکیشنی جالب برای گوشی‌های آیفون است که به کمک آن می‌توانید سری کاملی از اموجی‌ها و استیکرهای متنوع را به گوشی خود اضافه کنید و گنجینه‌ی اموجی‌های خود را بیش از پیش تکمیل کنید. مهم نیست نسخه‌ی iOS شما چند باشد یا اپلیکیشن مورد نظر شما اخیرا بروزرسانی شده باشد یا خیر؛ چرا که Emoji> یک کیبورد کامل از اموجی‌ها و استیکرهای جذاب در اختیار شما قرار خواهد داد که می‌توانید از آن‌ها در هر جای گوشی، از پیام‌های اینستاگرامی گرفته تا گفتگوهای متنی استفاده کنید. این اپلیکیشن که به‌صورت یک کیبورد در خدمت شما خواهد بود، صدها اموجی مختلف را در دسته‌بندی‌های جداگانه نمایش می‌دهد و علاوه بر آنکه به آرشیو کامل و به‌روزی از اموجی‌ها دسترسی خواهید داشت؛ می‌توانید با استفاده از دسته‌بندی‌های موجود نیز به‌طور سریع‌تری اموجی‌های مورد نظر خود را پیدا و ارسال کنید. علاوه بر اموجی‌ها، استیکرهای انیمیشن جذاب و متنوعی در این کیبورد منتظر شما هستند که می‌توانید با ارسال آن‌ها، رنگ تازه‌ای به گفتگوهای خود ببخشید. بخش شخصی‌سازی Emoji> نیز راضی‌کننده است و علاوه بر آنکه می‌توانید رنگ و پوسته‌ی این کیبورد را به حالت دلخواه تنظیم کنید، می‌توانید اموجی‌ها و استیکرهایی را که بیشتر از آن‌ها استفاده می‌کنید، در تب علاقه‌مندی‌ها وارد کنید تا دسترسی سریع‌تری به آن‌ها داشته باشید.

مورد آخری که در این مطلب به معرفی آن خواهیم پرداخت، بخش دسته‌بندی اموجی‌ها است که ایده‌ای جذاب و کاربردی محسوب می‌شود و استفاده از اموجی‌ها را بیش از پیش ساده خواهد کرد. در حالت عادی اموجی‌ها در دسته‌بندی‌های کلی قرار گرفته‌‌اند، برای مثال در تب اول تمامی صورتک‌های زرد، در تب دوم گل و حیوانات، در تب سوم خوردنی‌ها و ... قرار دارند؛ اما Emoji> دسته‌بندی اموجی‌ها را به مرحله‌ی جدیدتری رسانده است و به‌جای نوع، از موضوع برای دسته‌بندی آن‌ها استفاده کرده است. شما در این اپلیکیشن می‌توانید به شاخه‌های مختلفی همچون Love, Animals, Sport&Games و ... دسترسی داشته باشید که تمام اموجی‌های هر تب، متناسب با موضوع آن بخش خواهند بود و فارغ از نوع آن که صورتک، حیوان یا نماد‌های دیگر باشند، همگی دارای یک موضوع یکسان هستند و دسترسی و انتخاب اموجی‌ها را سریع‌تر از همیشه می‌کنند. برای دانلود نسخه‌ی رایگان این اپلیکیشن می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

ویژگی‌ها

دارا بودن اموجی‌های جدید حضور BIG Emoji‌-ها برای ارسال سایز بزرگ‌تر اموجی امکان گلچین کردن اموجی‌های مورد علاقه وجود استیکرهای متحرک

دانلود اپلیکیشن

اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه Emoji>: اموجی‌ ها و استیکره»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..