تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شامون ۲ عربستان را فلج کرد

به گزارش خبرآنلاین، در تازه‌ترین گزارش حکومت عربستان، ضمن تأیید قطعی سرورها در شبکه نفتی و کارخانه‌های شیمیایی به توسعه این بدافزار که آپدیت شده نسخه 2012 است هشدار داده‌شده است. کمپانی شیمیایی Sadara و کمپانی آمریکایی Dow Chemica تحت حمله شامون 2 دچار مشکل عدیده در تولیدشده‌اند.

Shamoon 2 همان بدافزاری است که در سال 2012 تأسیسات نفتی آرامکو در عربستان را فلج کرد و همان زمان عربستان ایران را متهم به حمله سایبری به این کشور کرد.

شامون با بازتعریف مستربوت رکورد سیستم‌عامل ویندوز / MBR و پاک کردن فایل‌های کامپیوتر، کل سیستم را در معرض تخریب و نابودی قرار می‌دهد و پرچم نیم سوخته امریکا در بدافزار 2012 تبدیل به تصویر کودک 3 ساله سوریایی به نام Alan Kurdi در شامون 2 شده است.

آدام مایرز از کمپانی امنیتی CrowdStrike می‌گوید قطعاً هکرهای حامی حکومت ایران پشت این پروژه هستند.

تنها کاری که فعلاً کمپانی‌های عربستانی و آمریکایی در این کشور کرده‌اند، خاموش کردن سرور و سیستم‌های حیاتی خود بوده است!

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شامون ۲ عربستان را فلج کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..