تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال در زنجان

کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال در زنجان

به گزارش خبرآنلاین، سرهنگ " جعفر كردلو " با اعلام اين خبرگفت: در راستاي مبارزه با قاچاق كالا و حمايت از توليدات داخلي ماموران انتظامي شهرستان خرمدره موفق شدند يك دستگاه اتوبوس حامل كالاي قاچاق را در لاين جنوبي اتوبان زنجان تهران شناسايي كنند.

وي افزود : ماموران با ايجاد ايست و بازرسي در اين محور يك دستگاه اتوبوس را متوقف و مورد بازرسي قرار دادند .

كردلو خاطر نشان كرد: ماموران پس از توقيف اين خودرو در بازرسي از آن تعداد هفت هزارو 895 ثوب البسه ، چهار دستگاه تلويزيون و پنج دستگاه ماشين لباسشويي خارجي را كشف كردند.

اين مقام انتظامي افزود: ماموران انتظامي شهرستان ايجرود حين گشت زني در محور زنجان بيجار به يك دستگاه اتوبوس مشكوك ودر بازرسي از آن 4 هزارو 150 ثوب البسه خارجي قاچاق و 259 ثوب كاپشن خارجي را كشف كردند.

معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان زنجان با اشاره به اينكه ارزش تقريبي كالاي كشف شده بيش از دو ميليارد ريال است، گفت :متهمان جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند.

سرهنگ كردلو در پايان از شهروندان خواست : در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه ناهنجاري در بحث كالاي قاچاق ، در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع داده، تا نسبت به دستگيري مجرمان و متخلفان اقدام شود.

۴۸




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال در زنجان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..