تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رییس هیات ورزش های همگانی خوزستان: خوزستان سرآمد برنامه های ورزشی در کشور است

به گزارش ایرنا حمید سالمی عصر سه شنبه در مراسم افتتاحیه جشنواره همگانی استعدادیابی ورزش خوزستان اظهار کرد: خوزستان مرکز و خاستگاه غنی استعداد در همه رشته های ورزشی است اما متاسفانه به علت کمبود اعتبارات این استعدادها نهفته مانده است.
رییس هیات ورزش های همگانی خوزستان افزود: امروز فوتبال خوزستان در کل کشور فوتبالیست دارد و نشان می دهد در خوزستان استعدادهای بیشماری وجود دارد.
وی گفت: امروز با کمبود اعتبار نمی توان کار کرد لذا امیدواریم با حمایت استاندار و مدیرکل ورزش استان بتوانیم به اهداف خود برسیم.
سالمی ادامه داد: از خانواده های ورزشکاران که اعتماد کرده و جوانانشان را به دست مربیان سپردند تشکر می کنیم.
وی خاطر نشان کرد: جشنواره همگانی استعدادیابی در کل کشور برگزار شده و در خوزستان نیز در پنج رشته ورزشی برگزار شده است.
در مراسم افتتاحیه جشنواره همگانی استعدادیابی ورزش خوزستان،150 ورزشکار در رشته کشتی، 400 ورزشکار در رشته بسکتبال، 300 ورزشکار در رشته کاراته، 30 ورزشکار در رشته گلف و 30 ورزشکار در رشته بیلیارد حضور یافتند.
جشنواره همگانی استعدادیابی ورزش خوزستان در پنج رشته ورزشی از امروز به مدت دو روز درحال برگزاری است.
خبرنگار:پارسا شاکری
6002 انتشاردهنده: کبری آقازری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رییس هیات ورزش های همگانی خوزستان: خوزستان سرآمد برنامه های ورزشی در کشور است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..