تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




24 پروژه همزمان با دهه فجر در شهرستان کنگان افتتاح می شود

به گزارش ایرنا، عبدالنبی یوسفی روز سه شنبه در شورای اداری شهرستان کنگان افزود:
از آغاز به کار دولت تدبیر و امید تا کنون بیش از دو هزار و 350 میلیارد ریال اعتبار صرف اجرای دهها پروژه عمرانی در این شهرستان شده است.
وی تصریح کرد: بهره برداری از بزرگترین مجموعه ورزشی جنوب استان (از محل اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب) و اجرای سه پروژه تجمیعی در بیمارستان امام خمینی (ره) از جمله ام آر آی از جمله این پروژه ها است.
یوسفی اظهار کرد: کار مطالعه پروژه دهکده گردشگری این شهرستان با توجه به ظرفیتهای گردشگری موجود انجام شده است.
وی آغاز عملیات اجرایی آب شیرین کن سیراف و راه اندازی دانشکده فنی و حرفه ای کنگان را از دیگر اقدامهای انجام شده و در شرف انجام شهرستان کنگان ذکر کرد.
یوسفی مردم را پشتوانه ای قوی برای دولت دانست و با اشاره به حمایت دولت از سازمان های مردم نهاد گفت: تعداد تشکلهای غیر دولتی تشکیل شده در دولت تدبیر و امید در شهرستان کنگان از سه به 21 تشکل افزایش یافته است.
فرماندار کنگان ارتقای سطح علمی - آموزشی، راه اندازی صندوق توسعه ورزش و حمایت و توسعه فرهنگ و هنر و تشکیل کمیته پیشگیری از آسیبهای اجتماعی را از مهمترین اقدامهای دولت در این شهرستان ذکر کرد.
امام جمعه کنگان نیز با اشاره به اینکه شهرستان کنگان فاقد پزشک قانونی است، گفت:
نبود پزشک قانونی در این شهرستان و برخی شهرستان های همجوار موجب شده مردم برای انجام کارهای خود به شهرستان پارسیان در هرمزگان مراجعه مراجعه کنند.
حجت الاسلام محمود محمودی با تسلیت حادثه دلخراش شهادت جمعی از آتش نشان ها و هموطنان در حادثه ساختمان پلاسکو افزود: این حادثه درس عبرتی برای همه شد و امید است این حوادث در جامعه تکرار نشود.
وی تصریح کرد: با توجه به وجود برخی بافت های فرسوده در شهرستان کنگان می طلبد برای پیشگیری از وقوع حادثه، مسئولان برای ساماندهی و استحکام بخشی این بافتها اقدام کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گرامیداشت دهه فجر گفت: پیشنهاد می شود مراسم جشن خاصی برای فقیران و یتیمان به عنوان صاحبان اصلی انقلاب برگزار و از آنان تجلیل شود.
محمودی بااشاره به برگزاری کنسرتها گفت: با توجه به اینکه در کنار موافقان برگزاری کنسرت ها مخالفانی نیز وجود دارد و از طرفی برخی کنسرت ها مخل امنیت و ممکن است شبهه شرعی نیز داشته باشند، باید به نحو مطلوبی مدیریت شوند.
وی بر لزوم برگزاری مسابقه های فرهنگی بعنوان اقدام عملی برای اعتلای فرهنگ ناب دینی و علم افزایی تاکید کرد.
امام جمعه کنگان گفت: این دفتر آمادگی برگزاری مسابقه های علمی - فرهنگی با همکاری دستگاههای اداری را دارد.
7208/ 6047**خبرنگار: ابوذر حسین پور* انتشاردهنده: موناعیدان

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «24 پروژه همزمان با دهه فجر در شهرستان کنگان افتتاح می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..