تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نماینده مجلس: باید با تشریح دستاوردهای نظام روحیه امید را زنده نگه ‌داشت

بهروز بنیادی روز سه شنبه در نشست شورای اداری شهرستان خلیل آباد با تبریک فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: بهمن ‌ماه یادآور خاطرات شرین برای مردم ایران است.
وی بر لزوم مطالعه بیشتر درباره اتفاقات انقلاب تاکید و بیان کرد: بسیاری از مسئولان شاید با توجه به شرایط سنی خود درک خوبی از انقلاب نداشته باشند لذا می‌طلبد در این ‌باره بیشتر مطالعه کنند.
این نماینده مجلس رویکرد اصلی انقلاب را حمایت از مستضعفان ذکر و بیان کرد: بعد از رحلت امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری به ‌خوبی انقلاب اسلامی را هدایت کرده اند.
وی ادامه داد: دشمنان نظام همیشه به دنبال تزریق یأس و ناامیدی هستند و این اتفاقات بعد از رحلت امام خمینی(ره) و این روزها با فقدان آیت الله هاشمی رفسنجانی بیشتر نمود پیدا کرده لذا بیان خدمات نظام می تواند به ایجاد روحیه امید در بین مردم کمک کند.
بنیادی گفت: نباید اجازه دهیم اندیشه و تفکر امام راحل تضعیف شود بلکه باید در ایام دهه فجر بیش از هر زمان دیگری به تبیین اندیشه های معمار انقلاب بپردازیم.
وی ایران را الگویی برای تمام جهانیان توصیف و بیان کرد: اکثر کشورهای آسیای میانه در شرایط سختی قرار دارند و منتظرند ببینند برای ایران چه اتفاقی رخ می‌دهد لذا باید با وحدت و همدلی و به پشتوانه مردم در سایه رهبری در راستای حفظ نظام و انقلاب بکوشیم.
خلیل آباد در فاصله 242 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
7497/1858

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نماینده مجلس: باید با تشریح دستاوردهای نظام روحیه امید را زنده نگه ‌داشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..