تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقلال برای رفع محرومیت خود دست به دامن معاون ظریف شد

استقلال برای رفع محرومیت خود دست به دامن معاون ظریف شد

ورزش > لیگ برتر - رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال می‌گوید برای حل مشکل این باشگاه جلسه‌ای با معاون وزیر امور خارجه برگزار خواهد کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، شهاب جهانیان رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال از برگزاری جلسه با معاون وزیر امور خارجه جهت حل مشکل نقل و انتقالات بازیکن در استقلال خبر داد. رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در همین خصوص گفت: خبری که امروز منتشر شد، خبر خوب و خوشایندی برای هواداران این تیم نبود. این اتفاقی است که افتاده و حالا باید همه سعی و تلاش خود را برای برطرف شدن این مشکل، داشته باشیم.
وی افزود: باشگاه استقلال تمام تلاش خود را برای برطرف کردن مشکل نقل و انتقالات بازیکنان به کار گرفته و رایزنی و مکاتباتی را با فیفا انجام داده ایم. در همین راستا فردا نیز همراه با مدیرعامل باشگاه آقای افتخاری جلسه ای با معاون محترم وزارت امور خارجه در محل این وزارت خانه خواهیم داشت. هواداران اطمینان داشته باشند باشگاه از هیچ کوششی برای حل این مشکل دریغ نخواهد کرد.
43 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقلال برای رفع محرومیت خود دست به دامن معاون ظریف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..