تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داور بازی پرسپولیس چهار هفته محروم می شود

کارشناس داوری فوتبال گفت: امکان محرومیت سه یا چهار هفته ای داور دیدار تیم های پرسپولیس و گسترش فولاد زیاد است.

هوشنگ نصیرزاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص بیانیه دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال و احتمال محرومیت احمد صالحی داور دیدار تیم های پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز اظهار کرد: دپارتمان داوری مجاز است در مقاطع مختلف در واکنش به اتفاقاتی که در مسابقات لیگ برتر یا جام حذفی رخ می دهد بیانیه صادر کند و نمی توان به این حرکت دپارتمان ایراد گرفت.

وی افزود: من بازی دیروز را تماشا نکردم اما با توجه به شنیده ها به احتمال زیاد احمد صالحی داور دیدار تیم های پرسپولیس و گسترش فولاد سه یا چهار هفته محروم می شود.

نصیرزاده همچنین در مورد صدور حکم فیفا مبنی بر محرومیت باشگاه استقلال از نقل و انتقالات به دلیل بدهی گفت: در این مورد فیفا تنبیهاتی دارد که از جمله آنها می توان به کسر امتیاز و محرومیت از شرکت تیم ها در نقل و انتقالات اشاره کرد که حکم فیفا برای باشگاه استقلال از نوع محرومیت بوده است.

وی در پایان تصریح کرد: باشگاه استقلال تا قبل از پایان زمان قانونی نقل و انتقالات فرصت دارد رضایت شاکیان خود را جلب کند، در این صورت محرومیتی برای این باشگاه اعمال نخواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داور بازی پرسپولیس چهار هفته محروم می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..